Кладионица

1. 1&2-3 ubedljivo najbolja igra. Odlična kvota i vrlo često dolazi, naročito kod Engleza.

2. Šeka nemaš mocart na primorju. Nema ga u CG uopšte.Ja iamm njihovu karticu, ali se kladim samo u Bgd ili u Sarajevo kad pođem.

3. Jel moze neki iskusni kladionicar da mi kaze sta odigrati danas?
    Ipak sam ja pocetnik?

4. Ja nakon tisuću godina mećah sledeće:

Arsenal 2&3+
    QPR 1
    Mančester 1
    Monpelje 1

5. Hahahaahahhha... Ni ne vidjeh tvoje pitanje. Mećao si ga taman dok sam ja kucala :)

6. E'o vam fixevi...
    Hrvatska 2 bez hendikepa
    Roteram 3+
    Ipsvic 3+
    Dag & red 3+
    Reding 3+
    Hanover....mogu i u 2+pp sve ove, a Hanover i Roteram su mi najsigurnije...
    I evo mog tiketa za somuna..

Hrvatska 2bh
    Noric 1-1
    Mehen daje gol u oba
    Roteram 3+
    Ipsvic gg3+
    Valensija x2

Plus bih dodao den hag 1+pp & 2+drugo,Juve 2+pp,Olimpija 1bh, Noric 2+pp, Everton 1+1, Gencer 1-1i3+...izmesao sam to na jos par tiketa sa ovim golovima gore...

7. Elche protiv Herculesa, cista namestaljka..danas se igra..igraju od 2008 sistem pobeda za pobedu ..na hercules je kvota 4.75...cist prolazak odigrajte

8. Moj tiket za danas:

PSV 2
    Everton daje 2+
    QPR 1
    Cliftonvile 3+

I dodacu jedan od ova dva basketa. Alba PH1 (-11.5) ili Galatasaray PH1 (-9.5),al 90% galata.

EDIT: I Ajntrajt poluvreme ili kraj 1 , mada je extra fix i cist kec.

9. Емполи - Новара 2-х. Ако прође, свако ми дође по пиво, лоло.

10. Radmilo ja stavio 1-1,ako dođe,dođeš mi pivo :D

11. http://www.mozzartbet.com/sr/kladjenje/status-tiketa?ticket=1372-5761803-1052 Što je 'volika kvota na QPR? Eve ga moj ljubimoc. Moj mezimoc. Elem, ako niste viđeli, Tranmere-Svindon čini mi se, Tranmer prvi, Svindonjani 3-4, kvota na domaćina, Tranmer 2,70. Šta znaju klooodionice što mi ne znamo?
    EDIT : Ja sad znam da je odložena. Šukurac.

12. http://www.flickr.com/photos/92114249@N08/8417222406/in/photostream/

142 evra...