Moram nekom da se izjadam :((

1. jese placa zubar?drzavni...neko mi rece da se placa.ako se placa da odem u studentsku i da kukam kako sam kukavni student.mozda upali.to pre bese dzabana.

2. džabana je za maloletne samo, mislim, nem pojma.

3. Ne plaćaš pregled nego popravke.

4. ako si punoletan i nemas kinte ne trebaju ti zubi.mejk sens.

5. sa overenom zdravstvenom vađenje zuba 500 dinara - provereno pred Novu godinu...

6. Meni su moji dali za obe proteze 110 000 din :-/ A kao prvo je trebalo da bude 99 000... Lopovi!!!!!!!!!!
    A poravke za redovne strudente do 26god jesu za Dž u domu zdravlja..

7. sa overenom zdravstvenom vađenje zuba 500 dinara

...i ponovo se zapitam kog đavola plaćamo zdravstveno osiguranje, mesecima, godinama i decenijama???

8. Za te pare možeš da živiš godinu dana.

9. Pa mesečno 5.000 od plate ide na zdravstveno, a ipak plaćamo sve.

10. 110 000 din

leptejebo kuću da napravim!!

11. Meni je krivo što je ova jebena proteza tako skupa... Žao mi roditelja što su tolike novce morali da mi daju i žao mi mene što nikako da nađem posao...

12. Meni su moji dali za obe proteze 110 000 din :-/ A kao prvo je trebalo da bude 99 000... Lopovi!!!!!!!!!!

Кад се нисам занесвијестио!

Pa mesečno 5.000 od plate ide na zdravstveno, a ipak plaćamo sve.

А ретко кад нас заправо и излече. Шес' пута идем код дилеје од докторке и на крају препишем сам себи терапију.

13. vadjenje zuba je kod privatnika 1500.al daleko bilo,necu ga vaditi(mislim zub).znaci da se placa.ja mislio,studenti ovo-ono,sirotinja raja...kurac!ok su u studentskoj lekari i ostalo osobolje.nece te oterati u kurac kada ih pitas nesto normalno.necu da idem kod privatnika.em sto valja i pristedeti,em sto ce mi naci jos nesto,pa cu i to morati da platim.

14. видим лавандин аватар и одем на профл мислећи да је нека риба кад оно дете неко :(

15. Inače ovo što sam ja platila je najjeftinija moguća varijanta... Ako možete da poverujete, meni je bilo teško da poverujem.