Prijava

Zanima me vase misljenje o coeku?

Moje-s obzirom da covek radi samo mjuzu po meni je ok mozda i najbolji u tom nekom house/dance fazonu.... e sad likovi sa kojima radi bas mi se i ne svidzaju..

Ja sam laik za tu muziku. Poslušam koju pesmu i to je to. I zato, laički gledano, lik jeste do jaja i to, dobru ziku pravi, zato se pitam šta mu treba da snima tj. radi sa šabanima sa kojima radi u poslednje vreme.

Жао ми је што се ономад није нашао испод оне бине што се урушила.

Lolo, tek sad videh Pajko šta si ti ispisao. :)

Ja kažem respekt, iako to nije ozbiljna muzika, čoek ima skil za miks, produkciju i osećaj za hit. Za jednog didžeja, prilično se dobro snašao.

izuzetno dojajan lik i trenutno najbolji u toj vrsti muzike, svaka pesma koju izbaci postane veliki hit...

Не слушам ту врсту музике али мислим да је лик скроз до јаја.

Песме су му до јаја, али је говно...

Алфа дојајна сељачина.

Алфа дојајна сељачина.

ПОТПИСУЈЕМ!

Sluša ga većinom najgora šabanerija i kvazi urbani likovi, tako da je komercijalni ljakse. Što se mene tiče...

Pa komercijala je realno uvek bio, samo što sam gotivio njegove starije pesme. Zadnjih 4,5 mi nisu nikakve, pa ga više i ne slušam.

ranije je bio jebanje keve, ali sada mi se kenja od njega... http://www.youtube.com/watch?v=TvZPTfsxNtM ovo je onomad pravio....

zato se pitam šta mu treba da snima tj. radi sa šabanima sa kojima radi u poslednje vreme.

2 miliona...

Алфа дојајна сељачина.

+1

У праву је азза, ове последње су тотално геј...

U poslednje vreme jede govna sa gej pesmama, nekad je bio kulj..