Prijava

Voleo bih da vidim šta mislite o budućnosti ljudi koji se bave novinarstvom u Srbiji. Inače sam student prve godine žurnalistike, pa eto, vaše viđenje tog posla na ovom području.

Zavod za nezaposlene.

Brankica vas sve šije nemoraš da se trudiš da završavaš taj fakultet !!!

Човек је лепо питао, макар две стране прве немојте спамовати ко индијанци неки.

Moš da budeš ko Gorin. Dobro, ne možeš biti ko Gorčin, ali pokušaj.

Nije na odmet da pored Brankice postoji još ljudi koji pokazuju zube. Ne mislim na sebe, već generalno.

Брате, сад си ме разочарао! Зар стварно мислиш да она показује зубе ради показивања зуба? Зар стварно мислиш да само њих троје све оно могу да истраже за врло кратко време и одакле им све те информације? Сигурно зато што их сви дочекују раширених руку чим кажу да су са дведес двојке.
Има добрих новинара и тамо, на пример онај Југослав Ћосић, како се зваше онај лик?

за то постоји факултет? ја мислијо да ти пошаљу готов текст из неке партије или сека своје слике са летовања у сен тропеу и 200 евра и ти то објавиш..

Реци ти мени нешто друго Креспо. Како си уписо факс и колко је било тешко? Какав си био ђак у средњој и си упао на буџет ил нешто? И какви су испити, срања и остало, причај ко те не мрзи.

Moraš da skineš kapu ženi kako god oni to uspevali da urade. To istraživačko novinarstvo je veoma skupo i zajebano, zahteva poduže vreme na terenu, ali saspe istinu u oči ljudima. To mu dođe kao ruka svesti, pa makar istina bolela kao što ovde boli. A što se tiče partijskog udela, slažem se da postoji, ali ne i svuda.

Slažem se za Ćosića...