Da li si ikad...?

1. Не

Да ли си се икад нагнуо да помиришеш косу девојке која је стајала испред?

2. Јесам

Да ли си се икад задубио у мисли о животу после смрти?

3. Zilion puta

Da li ti se desilo da mastubriras na muskarca mislici da je zena(i obrnuto)

4. Не. Једном сам тако у заблуди позитивно коментарисао, и згрозио се по сазнању. Од тад, увек на опрезу :)))

Да ли си икад за девојку која ти се допала, помислио "Ма где ћу ја њој да се свидим", и погрешио?

5. Jesam i za momke i za devojke ;)

da li ti se ikada desilo da se posvađaš s nekim u gradskom autobusu?

6. Да. И био генерално победник, јер сам одабраним речима све решио, да су ме после тога неки рејндом људи и похвалили :))))

Да ли си побегла без да платиш рачун?

7. haHAHAhahahHAhHAHA x puta!!!

Isto pitanje :)

8. Наравно! :))) (све што сам питао,и сам сам урадио, мислим да је цела ствар у томе?)

Да ли си икад погодила попа кредом у школи?

9. Nisam :) Ali sam tukla studenta Bogoslovije, jel se to računa?

Da li si ikada ispisao svoje ime u snegu?

10. Да, и руком, и на други начин ;)))))

Да ли си се икад на препуној улици саплела о нешто и помислила "Где баш сад"?

11. Sto puta

Da li ti je ikada vetar odneo kapu?

12. Не, не носим капе. Али однео ми је наочаре (оне пластичне), и јурио сам их и стигао коначно! И људи су се смејали :)))

Да ли си икад причала пуним устима и нешто ти је испало из њих за то време???

13. Tačno, desilo mi se. :)

Da li si ikad udario glavom u znak/banderu?

14. Vrlo moguće da jesam :) ne sećam se baš, verovatno sam se baš jako tresnula :D

Da li si nekada "izlazio na crtu" nekome na semaforu?

15. Не.

Да ли сте икад пишали у базену?

16. Nisam. :D

Isto pitanje?

17. Да. Па смисао је да постављамо питања о нечему што смо и сами радили/нам се десило.

Да ли сте икад пожурили да уђете у лифт и покренете га, иако сте видели да још неко жури да уђе у њега?

18. Da :)

Da li ste ikad zaspali u bioskopu?

19. Не. Али било је близу :)