Најглупље питање које вам је неко поставио

1. Pitam ja njega: Jesi li ti bio na treningu?
    I on meni odgovara: Nisam, jesi li ti?

Ovo je klasika.

2. I pobeda ide... tam, tam, tam... mom komšiji sa pitanjem:
    "'O'š ti kad završiš fakultet znati sam napraviti kompjuter?"

3. "'O'š ti kad završiš fakultet znati sam napraviti kompjuter?"

hehehehehe au stvarno vrhunsko pitanje.

4. hehehehehe au stvarno vrhunsko pitanje.

Ja odgovorio da hoću, nisam imao duše razočarati čoveka jer me povezao od autobuske kući a i bio sam jedini student iz mog sela pa da ne ispadnem zgubidan :-D

5. Hehehe a neka. Posle je on pričao kako ima komšiju koji će da napravi kompjuter i da mu pokloni lolololo

6. Jedan moj drugar iz razreda bi zazuzeo jedno triespet prvih mjesta na mojoj ljestvici. Ipak, za mene legendarno pitanje, u postratnoj mini fabrici soka (svaki grad u bosni je imao jedno dve tri takve) kad smo se vraćali kući iz škole i navratili na sokić: Dobar dan. Jel imate soka?

7. A pazi ovo. Drugar....legenda....ono jeste malo priglup ali je legenda dečko, nikad bolji lik, odgovara na tabli još u osnovnoj i kaže mu profesorka da nađe Jugoslaviju na karti (SR Jugoslaviju) i to na karti SR Jugoslavije. Tu se on okreće ka meni u momentu kada je ona gledala na drugu stranu i pita mene: "Brate gde je Jugoslavija?".....legenda.

8. Jbs, Johnny..... Krenuo sam da ti stavim plus :)

9. Jbs, Johnny..... Krenuo sam da ti stavim plus :)

A stvarno je bila scena.
    Jeste off ali moram da ispričam. Taj lik je mnogo dobar momak. Ali baš ono dobričina. I sada bila neka tekma, završila se i on nosi sa sobom neku zastavu, kocku manju od drugara. Ostao je bio sam u ulici i naleti na neke Grobare. Tu mu oni kažu: "Daj zastavu", a on im odgovori: "Ne mogu nije moja"....ubiše ga od batina ali zastava ostala u rukama.....nije je dao....legenda.

10. Кол'ко пљеска коштавица?

11. Хахаха ВР'! Дивим се таквим људима.

12. Mogu jedno glupo koje postavim sebi često?