Prijava

3. МАЏАРИ su divni ljudi, imao sam priliku da saradjujem sa 2-3 madjara, i sa dsetak srba, srbi su me izvozali, zajebavali, madjari su bili korektni do kraja

e sad, ima ih verovatno koji ne vole srbe, pa se distanciraju od njih...al ko jos voli srbe? i treba da nas mrze, uglavnom smo govna

EDIT: samhaine, jesi ti to sam obriso post?

I oni što toče sladoled na točenje

1. ПОЛИТИЧАРИ
2. ПРОМОТЕРИ
3. ФУДБАЛЕРИ
4. ЛЕКАРИ
5. НАЦИОНАЛИСТИ (ОНИ ШТО СЕ ЛОЖЕ НА ДВЕРИ, ОБРАЗ, ДЕРЕТИЋА, 1389...)

Satelit babe iz komšiluka. Sve vide, sve čuju, sve znaju i još toliko dodaju. GoMna!

Realno, da nije studenata na bi bilo ni ljekara, ni advokata, ni političara. Studenti su izvor sveg zla i najveća gomna.

Хаха, ма зајебавам се за Маџаре.

Realno, da nije studenata na bi bilo ni ljekara, ni advokata, ni političara. Studenti su izvor sveg zla i najveća gomna.

Да, јбт, СТУДЕНТИ под број ЈЕДАН!

Dilan Dog je u pravu studenti idu u top 3.
što ja mrzim studente iako sam bijo student to nije normalno SAMO KUKATE NEŠTO PIČKE STUDENTSKE A NE RADITE NIŠTA I JEBETE SE PO DOMOVIMA JEBEM VAS U KOLOKVIJUM SVE

Geometri
Advokati
Inspektori
Auto serviseri
Serviseri monopolskih preduzeća
Gradjevinski majstori

Geometri, zato što svađaju narod... uglavnom. Zna se da on ne mari precizno i da može da omane ceo metar i da može da se pomeri kota 15 cm, jer se zemlja menja i oni seru da su precizni i svađaju porodice i komšije.

Advokati. Čika Milan, Čika Petar, Čika Siniša. Tako ih zovu tvoja deca, dok im on jebe mamu i vode parnicu protiv tebe. Pa će da podele tvoju imovinu na pola. Mislim ona ga je upoznala, pa joj je on to predložio. A onda će tebe da spiče alimentacijom. Mama će stalno pričati da si ti govno koje se šteka za pare a čika advokat je jedan uglađeni gospodin u novom odelu. I na kraju će biti priča da ih je otac napustio. To je jedan na jedan preslikano lomnjenje kostiju detetu, da bi prosio na bogalja. Samo je ulog i zarada veća i legitimna.