Prijava

вуле очекивао сам да шмекерскије ово урадиш...није лоше...али од тебе се очекује више ;)...

ako su profesori zaista zasluzili ovo i ako su zasluzili ovo tvoji "drugovi", onda svaka cast na hrabrosti, za ovo. ja mislim da ne bih imao hrabrosti za ovo. dobro sad tekst moze mnogo bolji da bude, ali bez obzira, lepo sam se nasmejao, zamisljajuci scenu u mojoj bivsoj gimnaziji gde svi cute i slusaju nesto ovako... xD odlicno

Ma nisam nista bolje smislio 15 minuta pre kraja casa, tek tad mi je palo na pamet da ovao nesto uradim xD

hahaah. a koju si ocenu dobio???

Ja bih ti dala 4 da sam tražila takav stil pisanja (a da nisam 2 :P ), pa posle nek kažu da sam stroga profesorica :P :D

Немај основ да те казне. И сам Курајк Караџић је у речнику написао све те речи. А, између осталог, твоје је право на који начин ћеш своје уметничко надахнуће испољити на хартији.

Tako je, En. Uvek mozes da se pozoves na umetnicku slobodu, na koju se i tvoja profesorka pozove kada je pitas zasto u nekoj knjizi pricaju o tvrdim zenskim bradavicama i masturbiranju, a bogme i Vuk je psovao u rjecniku iz sve snage. (cetvrta godina sam, pa su mi Koreni i Godo jos u glavi, inace samo u lektirama ima jos gomila "ruznih" reci i izraza)

Licimuri su, ako te kazne!

И Шешељ је реко онима да му се напуше курца и ништа.

En_Dotter
Немај основ да те казне. И сам Курајк Караџић је у речнику написао све те речи. А, између осталог, твоје је право на који начин ћеш своје уметничко надахнуће испољити на хартији.

Saglasna sam za stil pisanja. Ali, za ovo drugo, što se mene tiče, ja bih dozvolila, ali Karadžiću nisu. Uništiše mu rad. U drugom rečniku nije bilo takvih leksema.

Izgleda niko ne izvaljuje datum otvaranja teme. :)

ХА! Про некро трол!

Ma ja video Vukasin 95 i kapiram da ovi sto su sad devedezpeto godiste zavrsavaju osmi razred i da im je vreme kad pisu takve sastave, al' sam omasio za godinu dana.

Kako nas je navuk'o Miki 92! Hvala, Tulumbac! :))