Heterofobija

Crna Guja 2011-09-23 12:08:27 +0000

Strah od heteroseksualaca. Manifestuje se kod pripadnika gej populacije, kao snažno osećanje nelagodnosti, koje se javlja ukoliko se u njihovoj blizini nalaze osobe koje potenciraju svoju heteroseksualnost.

-Iju, evo navijača, bež'mo!
-Aaaaa!

15
33 : 7
  1. -Iju, evo navijača, bež'mo!

    Na na na na na na na +

  2. Fala Džoni!
    Ko da minus, liberal :)

  3. Шта је са хетеросексуалцима који нису хулигани, навијачи, делинквенти (који год израз да преферираш)? Хоћеш да кажеш да су сви хетеросексуалци убилачки расположени према педерима? Чак и кад посматрам ову дефиницију као најбезазленију спрдњу, опет нема смисла.

  4. "Homofobija:
    Strah od homoseksualnosti. Osećanje nelagodnosti u prisustvu osoba koje potenciraju svoj homoseksualizam (mimikom, govorom i slično)."

    To je manje-više neka definicija homofobije, bar kako su je meni preneli neki moji prijatelji liberali. Ta reč je po meni smišljena u cilju da se prikači negativna etiketa ljudima koji osećaju animozitet prema homoseksualizmu, što je svačije pravo zagarantovano ustavom. Ja sam hteo zato da se malo sprdam sa tim izrazom, jer mi opasno ide na kurac. Ljudi koji biju pedere nisu homofobi, već nasilnici i treba krivično da odgovaraju za to što rade. A stavljati ljude koji se gnušaju homoseksualnosti (i ne diraju nikoga), kao što sam ja, u isti koš sa takvim nasilnicima je bezobrazno. Ja se gadim homoseksualizma, kao što se gadim punjene paprike. Ali to što se meni pegla od punjene paprike, ne znači da ja imam nekakvu paprikofobiju, niti da imam duboke neraščišćene konflikte u vezi sa punjenim paprikama. Ja ne jurim ljude koji jedu punjene paprike da ih bijem, ali imam puno pravo da mi se gade punjene paprike i da javno kažem da mi se gade. Tako je i homofob izraz koji ima smisla jednako kao i paprikofob. I kenjam se na njega putem ove definicije. Evo, ti Stivene kažeš da je ovo besmislena defka, pa ne kažem da si Gujofob zbog toga. Jebiga, valjda si me shvatio šta sam hteo da kažem. Znam da tvoja kritika nije bila zlonamerna, nije ni ovaj moj odgovor :)

  5. Ljudi koji biju pedere nisu homofobi, već nasilnici i treba krivično da odgovaraju za to što rade.

    Prosto i jednostavno. Bravo!

    A stavljati ljude koji se gnušaju homoseksualnosti (i ne diraju nikoga), kao što sam ja, u isti koš sa takvim nasilnicima je bezobrazno.

    Svakako da je bezobrazno. Tvoje je pravo da se gnušaš nečega. Sam' okreneš glavu na drugu stranu i produžiš dalje. Ne biješ nekog koga ne možeš promeniti.

    Ali to što se meni pegla od punjene paprike, ne znači da ja imam nekakvu paprikofobiju, niti da imam duboke neraščišćene konflikte u vezi sa punjenim paprikama. Ja ne jurim ljude koji jedu punjene paprike da ih bijem, ali imam puno pravo da mi se gade punjene paprike i da javno kažem da mi se gade.

    Skoro me nije oduševilo neko ovakvo poređenje! Jes' da obožavam punjene paprike, ali poenta ovog isečka iz tvog komentara jednostavno objašnjava neke stvari.

    To je ono što Vukajlija jeste - pozitivno sprdanje sa svim sferama života. Cool, skroz.

  6. Ljudi koji biju pedere nisu homofobi, već nasilnici i treba krivično da odgovaraju za to što rade.

    Они су хомофоби И насилници. Не бију они њих зато што навијају за противнички тим, бију их зато што им смета њихова сексуална оријентација.

    Ali to što se meni pegla od punjene paprike, ne znači da ja imam nekakvu paprikofobiju, niti da imam duboke neraščišćene konflikte u vezi sa punjenim paprikama. Ja ne jurim ljude koji jedu punjene paprike da ih bijem, ali imam puno pravo da mi se gade punjene paprike i da javno kažem da mi se gade.

    Не стоји поређење.

    Ти не волиш паприке - нећех их јести.
    Ја их волим - јешћу их.
    Ти нећеш на мене гледати другачије у односу на рецимо Цајклона који је твој истомишљеник по питању паприке.

    Ја не волим кад мушкарац има исфеминизиране покрете - нећу имати исфеминизиране покрете. Али, ако сам хомофоб, ја ћу имати предрасуде и понашати се другачије према особи која има исфеминизиране покрете, него према теби рецимо. И то јесте хомофобије.

    Лични пример: један колега са факултета, скроз је дечко исфеминизиран. У почетку сам дигао гард и нисам желео да комуницирам с њим. Временом, у заједничком друшту сам морао бар да га слушам, ако ништа. Схватио сам да је скроз кул особа, сад му се јавим кад га видим, причам с њим најнормалније, као и са другим колегама. Мада се никад нећу скроз навикнути на мушкарца који се понаша к'о женица, ја сам своју хомофобију у великој мери "излечио" и не судим више о људима на основу њиховог опрдељења. Моја поента је да се не слажем са тобом да је хомофобија глуп термин.

    П.С. Наравно да нема злих намера, цивилизовано расправљамо. :)

  7. @ZycloN
    Hvala!

    @Stiven
    Ovo što kažeš da biju nekoga zato što su homofobi - pa biju se oni i sa policijom, i sa navijačima protivničkih klubova, a ponekad i međusobno. Oni se biju što volu:) Pederi su im samo izgovor. Mada stoji da je to neki način razmišljanja u okviru tih grupa, tipa mrzimo Šiptare, Hrvate, pedere itd, ali ipak je to pretežno bazična potreba za agresijom.
    A što se tiče drugog dela tvoje priče, on je sto posto na mestu. Ali ne shvataš moju poentu. Tvoje je pravo da tako gledaš i da se tako odnosiš prema takvom čoveku. Ali, moje pravo je da se ponašam drugačije. I TVOJ I MOJ STAV SU LEGITIMNI. Oduzimanje prava meni da kažem da je homoseksualizam negativna pojava (neću ići dublje u razloge) je takođe vrsta diskriminacije. PROGLAŠAVANJE MENE PRIMITIVNIM I IZOLOVANJE IZ DRUŠTVA ZBOG TAKVOG STAVA JE TAKOĐE VRSTA DISKRIMINACIJE! Naravno, ja nemam pravo (a ni želju, iskreno) da bijem pedere. Nemam pravo ni da ih eventualno odbijem na konkursu za posao jednoga dana, ako ispunjavaju uslove. Nemam pravo čak ni da im se obraćam uvredljivo, niti svejedno, da govorim o njima uvredljivo u javnosti. Ali imam pravo da kažem da mi idu na živce i imam pravo da se ne družim s njima ako ne želim. Naravno, ja sam jednom napisao na forumu, ako imam sa nekim gej likom zajedničke teme i ako me ne iritira njegovo ponašanje, družiću se sa njim, što da ne. Naravno, ako on to želi. ALI, TO JE MOJ IZBOR! A današnji kvazi-liberali se trude da nam taj izbor oduzmu, između ostalog, upravo tim izrazom homofob, koji je neka vrsta ucene - ili izjavi da je gej ok (ili ćuti), ili ćeš biti homofob i bačen na društvenu marginu, sa nasilnicima, kriminalcima i ratnim zločincima.

  8. Homoseksualci su super... onako izdaleka.

  9. Tvoje je pravo da tako gledaš i da se tako odnosiš prema takvom čoveku. Ali, moje pravo je da se ponašam drugačije. I TVOJ I MOJ STAV SU LEGITIMNI. Oduzimanje prava meni da kažem da je homoseksualizam negativna pojava (neću ići dublje u razloge) je takođe vrsta diskriminacije.

    Слажем се. Са овим ће се сложити и хулигани, и моја баба, стриц, теткица у школи, студент опште књижевности, у суштини сви осим неких необјективних људи. Али код већине људи, то размишљање и даље непрати овај став, који си ти изнео:

    Naravno, ja nemam pravo (a ni želju, iskreno) da bijem pedere. Nemam pravo ni da ih eventualno odbijem na konkursu za posao jednoga dana, ako ispunjavaju uslove. Nemam pravo čak ni da im se obraćam uvredljivo, niti svejedno, da govorim o njima uvredljivo u javnosti.

    Мислим да си свестан тога. И ја бих те људе назвао хомофобима.

    A današnji kvazi-liberali se trude da nam taj izbor oduzmu, između ostalog, upravo tim izrazom homofob, koji je neka vrsta ucene - ili izjavi da je gej ok (ili ćuti), ili ćeš biti homofob i bačen na društvenu marginu, sa nasilnicima, kriminalcima i ratnim zločincima.

    Дакле, ти желиш да кажеш да се тај израз олако користи, односно да се лепи свима који не славе хомосексуалност? Да, тога свакако има. Јебига, нисам схватио да ова дефиниција исмева те тенденције и могу само да кажем да ми је жао. :)

    Ovo što kažeš da biju nekoga zato što su homofobi - pa biju se oni i sa policijom, i sa navijačima protivničkih klubova, a ponekad i međusobno. Oni se biju što volu:) Pederi su im samo izgovor. Mada stoji da je to neki način razmišljanja u okviru tih grupa, tipa mrzimo Šiptare, Hrvate, pedere itd, ali ipak je to pretežno bazična potreba za agresijom.

    Мислим да не може да се порекне чињеница да ће педер да изазове ту агресију. Као што не можеш да кажеш да није шовиниста онај ко ће да пребије Хрвата зато што га је чуо како прича својим говором у Београду.

  10. Dobro, nisam ni ja baš precizirao u definiciji na šta sam mislio, može na razne načine da se shvati. Inače, sa ovim tvojim postom se sada već skroz slažem:) Ja sam kritikovao, pre svega, ovu "liberalsku" anatemizaciju svakog tradicionalističkog stava, koja je u punom zamahu u medijima zadnjih godina. Ratni zločinci i NVO (većina njih) su, za mene, dve podjednako loše i ekstremne stvari. Dva kraja spektra, jednako loša. Čvrsto govno i proliv, ako smem tako da reknem :)

  11. Ти нећеш на мене гледати другачије у односу на рецимо Цајклона који је твој истомишљеник по питању паприке.

    Ovaj, grešiš Stivene. Ja lepo napisah:

    Jes' da obožavam punjene paprike

    Dalje, ja sam taj njegov komentar rastumačio na neki sebi svojstven način, tako da postoji mogućnost da je on mislio nešto sasvim drugo. Jbg, nije nemoguće.

  12. @ZycloN
    Ja mislim da smo se razumeli. Hteo sam da kažem da to što neko nešto ne podnosi, ne znači da treba da vrši nasilje nad tim i da ga zabranjuje, ali zadržava puno pravo da se javno izjasni o svom negativnom mišljenju po pitanju toga. Takođe, to što neko nešto ne podnosi, ne znači da ima u glavi neke potisnute nerazrešene probleme po tom pitanju, niti da to potajno voli, ili štagod već izraz "homofob" implicira. Eto :)

  13. @ Crna Guja - ma, skontah ja to, nemaš frke oko toga.

  14. Нађосмо смо се некако на крају... :) Само, Цајк, то са паприком и тај други пример сам навео као замишљену ситуацију. Као "рецимо да блабла"...

Najnovije definicije

Rekli o sajtu

Na pitanje: „Ko je bio Mocart?“ duhoviti posetioci internet sajta Vukajlija, rečnik slenga, odgovaraju: „Svestrana ličnost. Čovek koji je komponovao muziku za Nokiu. Inače, bio je poslastičar i izmislio je Mozzart kugle. A voleo je i da se kladi...“

Danas · 06. Novembar 2008.