Опис места Богу иза ногу.
А: Како је у том сеоцету у Црној Гори где си био, како се беше зове?
Б: Мићковића катун. И то су пре две куће, него што је село. Сваки други оброк садржи нешто недефинисано, неке козје заноктице, жуљеве и курје очи. На чаршаву нису од Версаћа шаре, као код тебе буржуја, него се покривају гуњем, а спавају са шубаром веома често, кад загусти. Вукови су чешћи него ниски контролори овде кући.
А: Значи, сморио си се?
Б: Где сам се сморио, Синиша, ојачао сам два пута, добио сам 5 килa, а и упознао сам домаћинову ћерку Милену... Слатка, црнокоса, висока 190цм, први пут да не морам да чучнем кад љубим девојку, или да јој носим хоклицу... Одох опет доле на лето, само да убедим кеву и ћалета да ми дају да је доводим овде. Идеш и ти вала, има сестру твоје годиште. Јесте да изгледа ко гризли, али теби је боље да љуља, него да жуља, колико се сећам.
Definiše se sve i svašta. Tako se mogu pročitati definicije baksuza, alapače, čitulje, smrti, rezervoara za smeh, kolateralne štete, Živojinović Velimira, zvanog Bate, dnevne svetlosti, gospođe džem!, Brus Lija… „Je l’ ti puši ćale?”, „Je l’ mogu u WC?”, „Chuck Norrisisati” i još mnogo toga može se naći na ovoj internet stranici. Zato ne iznenađuje što se mnogi kad jednom dođu, ponovo vraćaju na nju. Neki čak postaju i zavisnici, pa traže od moderatora da ih banuju, poput jednog studenta koji je zahtevao da mu zabrane pristup na nedelju, dve dana da bi mogao da uči.
Status Magazin · April 2009.