Definiše se sve i svašta. Tako se mogu pročitati definicije baksuza, alapače, čitulje, smrti, rezervoara za smeh, kolateralne štete, Živojinović Velimira, zvanog Bate, dnevne svetlosti, gospođe džem!, Brus Lija… „Je l’ ti puši ćale?”, „Je l’ mogu u WC?”, „Chuck Norrisisati” i još mnogo toga može se naći na ovoj internet stranici. Zato ne iznenađuje što se mnogi kad jednom dođu, ponovo vraćaju na nju. Neki čak postaju i zavisnici, pa traže od moderatora da ih banuju, poput jednog studenta koji je zahtevao da mu zabrane pristup na nedelju, dve dana da bi mogao da uči.
Status Magazin · April 2009.
Ali, ja sam student.
Ne moze da te sere i u slagalici i na kladzi, jebiga...
Bremen - Bajern 1X 9/10 , za hrabrije cist kec, posto verderu treba za evropu,dok bajern i sam zna da titule nema ove godine.
Mancester - Everton X2 5/10, ovo mi je vise neki osecaj,posto mislim da mora siti malo da smanji razliku
Aston Vila - Sunderlend 1 8/10 Ukoliko aston vila pobedi 99% su ostvarili opstanak,dok je sunderlend potpuno opusten pa nema neku potrebu da grize!
QPR - Totenhem 1X 7/10 QPR uopste nije naivan domacin,igraju dobro, pogotovo protiv jacih, a totenhem vec duze vreme nije u extra formi, sto mislim da ce da iskoriste domacini.
Arsenal - Celzi GG3+, za hrabrije GG2+ 8/10 BIce jako zanimljiva utakmica, celzi ima nesto vise motiva,i zato ocekujem da ce diktirati tempo utakmice,a arsenal ce se sigurno truditi da ne izgubi!
Catania - Atalanta X2 7/10 , samo osecaj nista vise.
smederevo - Partizan 2 10/10 , opste poznato da je smederevo partizanov tim
Barca - Real GG2+ 7/10, ocekujem da ce barca da juri , povede, a real se trudi da anulira to. pa mu to dodje nekih 2:2
Gazimudo, lud si ko struja.
Gazimudo poslusacu te, dobijem li, imas pivo od men :)
ukupna kvota 1021 i ti mi nudis pivo? Pa kaki si to coek?