Кладионица

1. Ali, ja sam student.

2. Ne moze da te sere i u slagalici i na kladzi, jebiga...

3. Moji neki saveti za vikend:

Bremen - Bajern 1X 9/10 , za hrabrije cist kec, posto verderu treba za evropu,dok bajern i sam zna da titule nema ove godine.

Mancester - Everton X2 5/10, ovo mi je vise neki osecaj,posto mislim da mora siti malo da smanji razliku

Aston Vila - Sunderlend 1 8/10 Ukoliko aston vila pobedi 99% su ostvarili opstanak,dok je sunderlend potpuno opusten pa nema neku potrebu da grize!

QPR - Totenhem 1X 7/10 QPR uopste nije naivan domacin,igraju dobro, pogotovo protiv jacih, a totenhem vec duze vreme nije u extra formi, sto mislim da ce da iskoriste domacini.

Arsenal - Celzi GG3+, za hrabrije GG2+ 8/10 BIce jako zanimljiva utakmica, celzi ima nesto vise motiva,i zato ocekujem da ce diktirati tempo utakmice,a arsenal ce se sigurno truditi da ne izgubi!

Catania - Atalanta X2 7/10 , samo osecaj nista vise.

smederevo - Partizan 2 10/10 , opste poznato da je smederevo partizanov tim

Barca - Real GG2+ 7/10, ocekujem da ce barca da juri , povede, a real se trudi da anulira to. pa mu to dodje nekih 2:2

Gazimudo, lud si ko struja.

4. Sale d snajperist
    Gazimudo poslusacu te, dobijem li, imas pivo od men :)

ukupna kvota 1021 i ti mi nudis pivo? Pa kaki si to coek?

5. Pa šta znam, nije mi se vratilo ni 2% onoga što sam dala, to i nije neka uspješnost. :D

U odnosu na nas kladioničare, odlično ti ide. :) Moja prognoza sutra za Arsenal - Čelsi je x. Tačan rezultat 1:1 ili 2:2. Coa, brate, Čelsi takođe mora da obezbedi to 4. mesto, tako da ne bih baš rekao da će izvesti toliko kombinovan tim, a ja već računam da će ih Barsa dole nakantati tako da od LŠ mogu slobodno da se oproste. :)

6. YeahBatch
    Ne moze da te sere i u slagalici i na kladzi, jebiga...

Jes' siguran?! :D

7. ukupna kvota 1021 i ti mi nudis pivo? Pa kaki si to coek?

necu da uplatim sve odjednom, podelicu na 2,3 tiketa :)

8. Onda to izgleda ovako:

Arsenal GG2+
    Barca GG2+