Prijava

lestat moze da radi to mu je minimum

Zaboravih da pomenem da mi procesor trenutno radi na 2 Ghz. Razmišljam da ga dignem nekako na 2.4, al' ne znam da l' mi je to baš pametno da pokušavam s obzirom da sam amater za te stvari. Pre radio na 1.6.

AMD X3 Athlon II 450 (3.2 GHz) ili AMD X2 Phenom II 555 (3.2 GHz)? Znam da Phenom (black edition) ima opciju otkljucavanja jos 1 ili 2 jezgra, ali to dosta zavisi i od srece tj. ako ti zapadne bas takav primerak. Moje pitanje je: zasto je Phenom sa 2 jezgra skuplji za 10 jura, a samim tim verovatno i bolji, od Athlona sa 3 jezgra?

Hakeri treba mi pomoc!!!
Ja sam jutros brisao neke viruse(preko nod32) i nakon toga restartovao komp i restaurtuje se sve ide lepo,ono crn ekran masina se cuje i sve svicka al je monitor crn ja sam onda pokusavao nesto preko safe moda da menjam nesto al ne uspeva!!!Pomajte ako mozete!!!

Ako ne uspevas da udjes u safe mode, eventualno pokusaj Windows Repair sa instalacionim diskom. Ali mrka kapa.

@menijesamodosadno

Знам ове што готиве асемблерско програмирање више од објектно-орјентисаног и заиста су набеђени.

ja sam jedan od tih :)

Ritchie

Ja sam jutros brisao neke viruse(preko nod32) i nakon toga restartovao komp i restaurtuje se sve ide lepo,ono crn ekran masina se cuje i sve svicka al je monitor crn ja sam onda pokusavao nesto preko safe moda da menjam nesto al ne uspeva!!!Pomajte ako mozete!!!

odvoji kompjuter od struje

jedno 3 minuta, ako nece virus je odradio svoje

A zasto niko ne odgovara na moje pitanjeeee? :smrc, smrc:

@Sos
Ма, то је за ботове ;))

Зна неко од вас хакера да направи скрипту за Грисманки која ће да мења боју фонта и позадине на овом сајту, да буду црна слова и светла позадина?

Znam ja, Alt + Shift + Print Screen.

Из неког разлога мени не ради та опција.

Mozda ti je ukljuceno "Sticky Keys".

@GM, koji brovzer koristis? trebalo bi da radi na svim poznatijim, probaj da odvojis kompjuter od struje

То је тај АјТи хумор.