Moram nekom da se izjadam :((

1. Elektrotehnička, smer elektrotehničar računara. Išo mi dobro predmet, bio sam dobar sa profesorom i čovek hteo da mi da zanimljivu temu... I jeste zanimljiva, al ubi me lenjost. Ponavljam, ja sam idiot.

2. Elektrotehnička, smer elektrotehničar računara. Išo mi dobro predmet, bio sam dobar sa profesorom i čovek hteo da mi da zanimljivu temu... I jeste zanimljiva, al ubi me lenjost. Ponavljam, ja sam idiot.

Ja bio el.teh.elektronike,sad nastavio za racunare na visoj...

Da si uzeo evoluciju procesora kao sav normalan svet,sad bih mogao da ti dam za 3 minuta bi zavrsio,ali jbg... :D

Doduse i razumem te, ja sam za maturski bio izabrao rad iz pojacavaca (koji je vrlo malo nas izabralo jer je morao i prakticni rad da se pravi) i morao sam da pravim ekvalajzer jebeni. Sve mi je to delovalo do jaja interesantno dok nisam skontao koliko smara. :D Inace, trebalo mi je pola meseca da nabavim operacioni pojacavac koji mi je trebao, a stereo potenciometar koji mi je takodje trebao nisam ni nasao nego sam ukrao jedan rad iz skole i skinuo sa njega... :D

3. Teška priča brate moj

4. Sta da ti kazem, pokloni se i pocni...

5. Klosar jebeni me obori za 2 usrana poena! Jebo te Bog razumem da je nuklearna fizika pa da nema popustanja, ali da ne moze za usrane baze podataka da mi da ta 2 jebena,smrdljiva poena da prodjem nego me ostavi za septembar jebem li ga u usta klosarska!

6. ko te jebe, imas 26 godina a ides u skolu. i treba da te obaraju. nadji posao mrcino

7. a smejala si se kad sam ja pričao ;)

8. mrze i bugari tebe, mala hidro

9. Jebo te,aj molim nekog moderatora da mi promeni nik i skine 88 jer ne mogu vise jebeno da objasnjavam da nema veze sa godinama. Da mi je nik ,,kurcina_od_30_santima" to bi onda znacilo da imam kurac od 30 cm?

10. неможе то модератор, мораш кајзена да питаш

11. Žao mi je Granjke. Mislim da treba pomoći ometenima u razvoju.