Moram nekom da se izjadam :((

1. Jebe mi se da se ciganišem, karta je i onako 200 kinti, ko da je neka lova u pm...

2. Слепи
    Jebe mi se da se ciganišem, karta je i onako 200 kinti, ko da je neka lova u pm...

ali brate onda nisi in i kul da visis ovde jel si ti toga svestan decko?????!!!!!!

3. Слепи
    Jebe mi se da se ciganišem, karta je i onako 200 kinti, ko da je neka lova u pm...

karta je 300 dinara.tacije 288 dindzi.
    nije ni to neka lova.u jednom smeru.kada je medjunarodni bude preko 500.

4. Ciganišu se samo pikče od ljudi, a to su oni koji imaju za kartu, a neće da palte. Oni koji nemaju, a voze se, nisu pičke ako ne plate, jer su sirmoasi.

5. karta je 300 dinara.tacije 288 dindzi.

Prvo nemoj da lažeš, razumeš, lažovčino jedna, razumeš, saću da te isključim.

Ja plaćam kartu 2øø dinara jer sam studentsko govno i imam popust.

Ciganišu se samo pikče od ljudi, a to su oni koji imaju za kartu, a neće da palte. Oni koji nemaju, a voze se, nisu pičke ako ne plate, jer su sirmoasi.

Taj rad.

6. govno i siromah.idealna kombinacija.fak badiz.

7. љуте главице не плаћају карту

8. Nikad nisam svršio u snu i besan sam zbog toga. Eto izjadah se.

9. kajzenov sistem ocenjivanja me istero iz kafane

10. andjelko poceo si da preterujes, smiri se malo

11. E a da vas pitam. Pitam vas koje zivite u bg-u i koristite gsp. Da li placate bus plus?

12. naravno nisam indijanac

13. Мене наватали неки дан. Контролорку сам тео да саставим главом у гроб да је сложим одма маму јој јебем ретардирану. Да није толко напорна жена била лепо би и ја с њом, а овако нисам тео да сарађујем. Ко је јебе бабетину глупу усрану.

14. jesu govna i glupani ali sta ocekujes od ljudi kojima je max kontrolor bus plusa, dosta ima i gancija ili mladih propaliteta i onda jbg, ali ako imas kartu sta te boli kurac kakvi su oni das kartu i zdravo, cak do 15. u mesecu slabo ih i ima