Koja vam je najčešća uzrečica?

1. 1. Levo-desno
    2. Ono
    3. Brate

2. Hej, često kažem LOL i to bude propraćeno upiranjem ruke u dotičnog lika koji se neviđeno provalio. Davno sam jednom i profesoru ustavnog to rekao na predavanju. Čudna je to scena kad se smeješ ko lud na brašno a pun amfiteatar te uznevereno gleda (pičke se ulizivale)

3. Macak pos slemom kod mene u odeljenju (prvi gimnazije) ima jedan lik od 195cm koji tako vice LOL i upire prst u ljude... mislio sam na sekund da si ti on, al kad sam procitao do kraja shvatio sam da nije.

4. Батори, баторану, маћори, и Лејмфест!

5. lebtejebo... u poslednje vrijeme...

6. Курац палац, баш сам се нешто навукао, мора се прекинути. :)

7. Šta god da mi neko priča ja odgovaram sa:
    - Dal tako?
    - Zar je dotle došlo?

8. "Sine", "ćeri", "matero", "gospode bože", "geeeeeeej", "moć", "no međutim..", "oće to tako", "no shit, sherlock"... ovo je jedno 10%..

9. Često se menjaju, jedan mesec pričam jedno, drugi drugo, trenutno je:

Oće to.

10. Jebem mu random clan porodice krvavog/u/o (ili mrtvo).

11. тренутно - индијанац и јебему (овако без размака) дете крваво-мртво, исто ко Јебачу

што је добар овај српски има те јаке живописне клетве а не ко ови педерчићи амесрски фак шит мадрфакр и то је то, уместо лепо узмеш кажеш дете крваво ко нормалан човек

12. Jeste vi ljudi čudni!!

Zarazio sam ovim pola poznanika s kojim komuniciram!

13. Тренутно је
    АЈДЕ? и, Еееееее јебига

Rekli o sajtu