Prijava

А што га обриса, јбт?

Da Biose mlogo si loood ostavi taj poster bRe da ga šaljemo u odabrane!!! ALE ALE JEDAN JE ŽARKO BREEE!!!

Сијалице, свака част! :)

У четвртфиналу поздрави и нас. Морамо да ти дамо неку мајицу са логоом Вукајлије. :)

E ljudi, samo da znate, u subotu sam dobio i profesora sa filozofskog, predaje pedagogiju...inace je rodjeni brat moje matematicarke...drago mi je sto vas vidim u ovolikom broju da me pratite...tek da vidite sledecu kako cu da otkinem matorog pumpadziju...
nego de je onaj poster, ne mogu ga nigde nadjem?

Eeeee, danima čekam da gledam a sada sam na poslu i propustih emitovanje.

А мени Милкин број да набавиш. Препричаћу вам каква је у кревету, мајке ми!

Сијалице, полуфинале ?

Sijalice,sto si onako cesto bacao pogled ka Milki Canic?

e jebes ga...stavicu neku epizodu na youtube pa cete gledati svi koji niste mogli sad...

a za Milkin borj cemo da se dogovorimo..

i Dzanki, prvo idem u cetvrtfinale, pa ako Bog da ima da ih razbijem i tamo

nisam ka Milki, samo mi je sedela na putu ka ekranu de se sve lepo vidi..

Човек, вечерас сам те први пут гледао, могу само да кажем да сам одушевљен. Овакве људе да славимо у овој земљи, а не распале полуписмене куртоне који се зноје и трче за драљвим лоптама као јебене џукеле. Посерем се на Ђоковиће и Бодироге, пробијам им крвавим курцем распало трупло матере кроз иловачу ли им пробијам.

Дочекајмо најзад да и знати постане кул.

НАПРЕД СИЈАЛИЦЕ !

A meni da nabaviš broj ove voditeljke pod hitno! :)

Dobro bre Burzume, nemoj da vredjas sportiste, i oni nas sve uvek obraduju (kad pobede naravno). Inace drago mi je da si odusevljen, ja sam se prijavio samo iz zezanja. Sad mi je telefon hotline =)

Hvala Dzankee ;)

A obe voditeljke (Marija i Danijela) su u prirodi jako ruzne i teske su kravetine tj. mnogo su bahate...Pa ti ne bih preporucio broj..