Разноразно питање

  1. Ne volim oružje. Osim u filmovima i igricama. Više bih volio da sam programer nego najutreniraniji vojnik u zemlji. Prva asocijacija na oružje su mi ovakvi likovi: http://www.vijesti.me/vijesti/braca-culafic-hladnokrvno-likvidirana-uhapsen-masan-coguric-clanak-179220

  2. Čuj, gasna kočnica na haubici, to je više mašinstvo, ko da mu pričaš o hidropneumatskom protivtrzajućem uređaju, jbt, on garant ne konta ni sistem pozajmice gasova i sistem dugog trzaja cijevi, čim repetiranje na pozna....

  3. Pucali smo ja i drug iz ćorka nekolko puta. :D Jednostavno me ne vuče da sedim u šumu i čekam da mi neka životinja dođe na nišan. Radiji sam da se potrkam s njom.

  4. Nema to veze sa oruzjem. Bog da im Dusu prosti, problem je u ljudima, ako ti neko zeli zlo napravice ti ga.

  5. Ne ubija oružje, ubijaju ljudi.

  6. Znam ja to ali ga ne volim. Isto kao oni što vole da voze kola brzo i da driftuju, pa kad izginu aj kuku mene.

  7. Je l' zna neko kako Urrad izgleda?

  8. Urade ajde jedan selfi, nemo da si sebičan.

  9. E, mislim da je od skripte postao potpuno razvijena veštačka inteligencija, sve u svemu baš je fin programčić.

  10. Jel moze neko da mi linkuje ovde neke defke koje su PRAVI zargoni, oni izvorni. Razlog zbog kog je Vuka napravljena. Znaci pravi zargonski izraz, pomalo smesan, ali ne i vulgaran. Treba mi za picke. Hvala u napred

  11. Da je za pičke pa i da razmislim ali za obrazovanje ne dajem...

  12. na mobitelu (galaksi s2) ulazim na ove aplikacije što su posebno skinute, fejzbuk, rezultati i slično, i nema problema sa internetom, al kad uđem na pretraživač samo se pojavi crno i izbaci "internet je zaustavljen"šta da radim čistio onaj keš i to al nema koristi

  13. Pseto, moze editovana verzija mog posta?

    Srkle, to se i meni desava na alcatelu. Jebeni android...

  14. Kakv sleng hoćeš? Da ti ne preporučujemo profile, ili konkretne defke, idi po kalendaru na 2007. i gledaj šta ima od izvornog slenga.