у праву си, извињавам се иако сам се заправо лоше изразио... мислио сам да не треба да буде патишпањ нешто што је у цивилизованом свету нормално и не представља луксуз него један од апарата из кујне. боли ме кад схватим колико опљачкаше овај балкан :(((
šomi, u normalnoj kuhinji nije luksuz, al ja sam student koji se relativno često seli i ima jednu šerpu i jedan tiganj, a sad imam blender koji je SAMO MOJ
Napiši da si:
●Jedan od najboljih studenata
● Duhovit si i dobro se uklapaš u različite kolektive
● Da ćeš svoj privarni život staviti iza posla
● Nabavi gomilu potvrda da si negde učestvovao. Tipa crveni krst ili vatrogasci....
Napiši da si:
● Nabavi gomilu potvrda da si negde učestvovao. Tipa crveni krst ili vatrogasci....
Zna li neko kolko je otprilike zamena stakla na htc-u (500 desire model). Isplati li se?
meni je par iljada mnogo ako sam ih sama zaradila :)
Meni je i par stotina mnogo kad nemam za cigare. Kad imam onda nije.
у праву си, извињавам се иако сам се заправо лоше изразио... мислио сам да не треба да буде патишпањ нешто што је у цивилизованом свету нормално и не представља луксуз него један од апарата из кујне. боли ме кад схватим колико опљачкаше овај балкан :(((
HAHA, zapravo si se ti dobro izrazio, ja sam mislio da Vidra odgovara Kafi :)
Кафо, знам само да су мојој другарици узели 50 евра за неки Ел-Џи, ваљда је слична цена за све телефоне, јебем ли га.
Jel gorila glas?
gorila je zvuk
šomi, u normalnoj kuhinji nije luksuz, al ja sam student koji se relativno često seli i ima jednu šerpu i jedan tiganj, a sad imam blender koji je SAMO MOJ
Ima li ko iskustva u pisanju CVeva i motivacionih pisama da mi da par saveta?
Neko na četu mi dade neki sajt sa cv template-ima i fala mu na tome.
Napiši da si:
Kaži da poznaješ Arkana
arkan
E hvala rasni, ali ovo ide za fakultet lol
E ja sam
Desi
Des Arkane
Ajde nemoj o Arkanu na temama. Ako je Riha na sajtu sad je zalego pod sto jbg
Možda se samo napio.
riha ili arkan?