Разноразно питање

1. Zna li neko kolko je otprilike zamena stakla na htc-u (500 desire model). Isplati li se?

2. meni je par iljada mnogo ako sam ih sama zaradila :)

3. Meni je i par stotina mnogo kad nemam za cigare. Kad imam onda nije.

4. у праву си, извињавам се иако сам се заправо лоше изразио... мислио сам да не треба да буде патишпањ нешто што је у цивилизованом свету нормално и не представља луксуз него један од апарата из кујне. боли ме кад схватим колико опљачкаше овај балкан :(((

5. HAHA, zapravo si se ti dobro izrazio, ja sam mislio da Vidra odgovara Kafi :)

6. Кафо, знам само да су мојој другарици узели 50 евра за неки Ел-Џи, ваљда је слична цена за све телефоне, јебем ли га.

7. Jel gorila glas?

8. šomi, u normalnoj kuhinji nije luksuz, al ja sam student koji se relativno često seli i ima jednu šerpu i jedan tiganj, a sad imam blender koji je SAMO MOJ

9. Ima li ko iskustva u pisanju CVeva i motivacionih pisama da mi da par saveta?
    Neko na četu mi dade neki sajt sa cv template-ima i fala mu na tome.

10. Napiši da si:
    ●Jedan od najboljih studenata
    ● Duhovit si i dobro se uklapaš u različite kolektive
    ● Da ćeš svoj privarni život staviti iza posla
    ● Nabavi gomilu potvrda da si negde učestvovao. Tipa crveni krst ili vatrogasci....

11. Kaži da poznaješ Arkana

12. Napiši da si:
    ●Jedan od najboljih studenata
    ● Duhovit si i dobro se uklapaš u različite kolektive
    ● Da ćeš svoj privarni život staviti iza posla
    ● Nabavi gomilu potvrda da si negde učestvovao. Tipa crveni krst ili vatrogasci....

E hvala rasni, ali ovo ide za fakultet lol

13. Ajde nemoj o Arkanu na temama. Ako je Riha na sajtu sad je zalego pod sto jbg

14. riha ili arkan?
    riha vodi sportski život i ne plaši se švercera bijele tehnike :DXD

Rekli o sajtu