Slavna Vukajlija. Ima glupih stvari, ima bezveznih, ali ima i jako puno brilijantnih. Neću previše dužiti, samo odite tam pa vidite sami. Samo jedno upozorenje - ima ponešto napisano i na ćirilici (iako smatram da svako, ko kolko-tolko drži do opće kulture zna ćirilicu).
Skodin blog · 04. Septembar 2010.
Hahahaha, e blago njoj, ljubi ga majka! :))
Finale Koraća, FMP-PARTIZAN.
E, jebiga, nisam baš upućen u to što se dešava u našoj ligi. Mada, mogu da odgledam.
večeras kod nas u bl zvanična prezentacija filma ''nekad braća''
Ma ovo kup sad. Tri dana da odbranimo titulu i fajront. :)
Meni žao što se Vojvodina srozala, nema više valjanih utakmica na SPENS-u...
Jacka, pa gledaj odbojku.
Ja igrom slucaja znam da je to moj
kolega fotograf iz Jagodine, inace elitni profesionalac iz cuvene Becke ili Beogradske skole fotografije
koji ima cak i do desetak veselja godisnje ( ja sam sitna riba-amater sa 108 odradjenih ove 2010 godine)
koji iz ljubomore i pakosti (jer kvalitetom ne moze da me pobedi) pokusava mene a u neku ruku i Vas
preko interneta da vredja i omalovazi . Pisajuci neistine o meni i omalovazavajuci moje musterije
od kojih su mi neki i bliski prijatelji on je u stvari napisao svoju licnu kartu . Jer on je uhvacen
kad je ukrao 20 eura starojku sa sabornjaka na svadbi i njega su hteli da lincuju jer je na jednom
veselju spopadao gazdinu maloletnu cerku. Jedva cekam da i njega neko angazuje u Isakovo pa da
ovim putem najavim njegov dolazak, a sta ce biti sa njim???
Pjer88, jesi ti zalutao malo? :)))
Ijao, buri, baš bih volela da odgledam to.
A Kiko, nije mi odbojka tako zanimljiva. Nju gledam samo kad je reprezentacija u pitanju. Inače slabo... A basket... I love this game, što kažu ameri! :)
zar ovo nije spam-free zone?
Jacka, trenirala si nekad nešto?
Veče, dobri ljudi :))
Ahahahahaha
Dobar naziv, vidiš... :) Jeste, to je! :)
Jesam, baš košarku, ali sam je skrnavila a ne trenirala. I onda sam prestala. :)
E, jacka, jacka...
Reci, Kiko? :)
PozZ, brdo! :)