Ко последњи победник (104)

1. Hahahaha, e blago njoj, ljubi ga majka! :))

Finale Koraća, FMP-PARTIZAN.

2. E, jebiga, nisam baš upućen u to što se dešava u našoj ligi. Mada, mogu da odgledam.

3. večeras kod nas u bl zvanična prezentacija filma ''nekad braća''

4. Ma ovo kup sad. Tri dana da odbranimo titulu i fajront. :)
    Meni žao što se Vojvodina srozala, nema više valjanih utakmica na SPENS-u...

5. Jacka, pa gledaj odbojku.

6. Ja igrom slucaja znam da je to moj

kolega fotograf iz Jagodine, inace elitni profesionalac iz cuvene Becke ili Beogradske skole fotografije

koji ima cak i do desetak veselja godisnje ( ja sam sitna riba-amater sa 108 odradjenih ove 2010 godine)

koji iz ljubomore i pakosti (jer kvalitetom ne moze da me pobedi) pokusava mene a u neku ruku i Vas

preko interneta da vredja i omalovazi . Pisajuci neistine o meni i omalovazavajuci moje musterije

od kojih su mi neki i bliski prijatelji on je u stvari napisao svoju licnu kartu . Jer on je uhvacen

kad je ukrao 20 eura starojku sa sabornjaka na svadbi i njega su hteli da lincuju jer je na jednom

veselju spopadao gazdinu maloletnu cerku. Jedva cekam da i njega neko angazuje u Isakovo pa da

ovim putem najavim njegov dolazak, a sta ce biti sa njim???

7. Pjer88, jesi ti zalutao malo? :)))

Ijao, buri, baš bih volela da odgledam to.

A Kiko, nije mi odbojka tako zanimljiva. Nju gledam samo kad je reprezentacija u pitanju. Inače slabo... A basket... I love this game, što kažu ameri! :)

8. zar ovo nije spam-free zone?

9. Jacka, trenirala si nekad nešto?

10. Veče, dobri ljudi :))

11. Ahahahahaha
    Dobar naziv, vidiš... :) Jeste, to je! :)

Jesam, baš košarku, ali sam je skrnavila a ne trenirala. I onda sam prestala. :)

12. E, jacka, jacka...

13. Reci, Kiko? :)

PozZ, brdo! :)

14. Jacka, šta želiš da čuješ? :)

15. Ćaos madafaka! :)

Kiko, pošto si tako dobar, pamti sad broj 4... A ja odoh da gledam basket! :))