Kristijan je sisa, ja ga pitao da se bijemo on kaže JA SAM AMATER, NE TUČEM SE POLU-PROFI. Pitao sam i Naneta da se bije (to je ovaj što se trebao tući sa Kristijanom balija) i on je rekao A ZNAŠ, NISAM SAD U TRENINGU I TO...
A imam 108 kila kad sam u takmičarskoj formi, al eto Džakić hoće da se bije sa svojih 75 kila, valjda misli da je nepobediv sa svojim vrhunskim greplingom, još vrhunskijim ground n poundom i najboljim bjj-om u istoriji srpskom mma borenja, šta znam...
Okačio on neki instrukcional video o ground n poundu i ja mu iskomentarišem da je to što on pokušava niđe veze i da je nemoguće uraditi u meču i sparingu osim ako ti čoek ne pusti i da ne jede govna već da snimi malo normalniji video.
Pa bolje sto nije. Nikako ne bi mogao da pobedis, ako bi ga ugazio bilo bi "A jebiga tezi tries kila i visi za dve glave kako ga nije sramota", a uvek postoji mogucnost da ga prokenja i da te pogodi u bradu i ispadne heroj, ili da ti makar samo raskrvari nos i prezivi do kraja.
Mnogo me nervira kad treba da bijem nekog dosta manjeg i lakseg od sebe. Evo bas sad sam u takvoj situaciji i ocu da popizdim. Stoput bi vise voleo da je neki grmalj u pitanju, pa ako me privedu, da pricam kako sam se uplasio za sopstveni zivot, uspanicio se i udarao iz straha.
Prijetio mi Dušan Džakić, izazvao me na meč, platiće mi 2000€.
Skočimiše, kad ćeš da se biješ sa Kristijanom? Zajebi nas tih amatera!
zar ti nisi nesto kao 100+ kila....kako mozes onda sa dzakicem koji nema ni 80
Kristijan je sisa, ja ga pitao da se bijemo on kaže JA SAM AMATER, NE TUČEM SE POLU-PROFI. Pitao sam i Naneta da se bije (to je ovaj što se trebao tući sa Kristijanom balija) i on je rekao A ZNAŠ, NISAM SAD U TRENINGU I TO...
A imam 108 kila kad sam u takmičarskoj formi, al eto Džakić hoće da se bije sa svojih 75 kila, valjda misli da je nepobediv sa svojim vrhunskim greplingom, još vrhunskijim ground n poundom i najboljim bjj-om u istoriji srpskom mma borenja, šta znam...