ММА

1. Prijetio mi Dušan Džakić, izazvao me na meč, platiće mi 2000€.

2. Skočimiše, kad ćeš da se biješ sa Kristijanom? Zajebi nas tih amatera!

3. zar ti nisi nesto kao 100+ kila....kako mozes onda sa dzakicem koji nema ni 80

4. Kristijan je sisa, ja ga pitao da se bijemo on kaže JA SAM AMATER, NE TUČEM SE POLU-PROFI. Pitao sam i Naneta da se bije (to je ovaj što se trebao tući sa Kristijanom balija) i on je rekao A ZNAŠ, NISAM SAD U TRENINGU I TO...

A imam 108 kila kad sam u takmičarskoj formi, al eto Džakić hoće da se bije sa svojih 75 kila, valjda misli da je nepobediv sa svojim vrhunskim greplingom, još vrhunskijim ground n poundom i najboljim bjj-om u istoriji srpskom mma borenja, šta znam...

5. Upravo sam poslao Džakiću poruku, čekam odgovor :D

6. sta si poslao, da odbijas borbu? :D

7. Jok, da prihvatam meč i 2000€.

8. Naravno, u sportskom duhu i fino i kulturno, ne kao on JEBEM TI MAJKU i slične gluposti....

EDIT:

Moj sparing partner je prokomentarisao - ČEMU AGRESIVA, NE KONTAM. AL SASTALI SE OZRENAC I ZEMUNAC, HAVARIJA

9. Како је уопште дошло до тога да те он испрозива лоло

10. Okačio on neki instrukcional video o ground n poundu i ja mu iskomentarišem da je to što on pokušava niđe veze i da je nemoguće uraditi u meču i sparingu osim ako ti čoek ne pusti i da ne jede govna već da snimi malo normalniji video.

11. A on je inače poznat po VRHUNSKOM g'n'p-u, pokazao je te vrhuske tehnike toliko puta u meču pa je to ličilo na epi napad dok je u gardu protivnika.

12. Платио бих да видим тај меч.

13. daj taj video da vidimo sta radi

14. Daj da se organizujemo da odemo na taj meč, pravimo nerede po gradu i navijamo za našeg Skočka. Joj kako sam napaljen sad, jedva čekam da ludujemo.

15. pa da nas posle dovati vaso bakocevic sa ostalima iz car dusan silnog i da nas razbacaju na sve cetri strane sveta

16. U kom gradu se organizuje kulturna manifestacija sile?

17. Jes, Vaso Bakočević sa svojih metar i po.