Kad je pre nekoliko dana osvanuo naslov u dnevnim novinama „Željko Mitrović: Trovali su me“, na samoproklamovanom rečniku slenga vukajlija.com odgovorili su mu bez mnogo pijeteta: „Pa dobro, i ti si nas, i još to radiš“.
Ekonom:east Magazin · 03. Februar 2011.
nece ljudi da rade.oni sto najvise kukaju,nece da rade uopste.samo seru.isao sam da sljakam sa drugom iz srednje.7 sati 1200 dindzi.nista jako fizicki tesko.jedva covek nasao par ljudi koji ce 5-6 dana da sljakaju.manje-vise znamo istu raju.svi koji su kukali nisu hteli da idu.svi odjednom uce,putuju...umesto da zarade neku kintu,lakse je bilo da se izgrbave od matoraca i da piju u studenjaku pivo za 46 dinara.
Stoka neradnicka
odvratni studenti
Ne ozb, kakve su pare, jesu bar pare ok?
Pročitaj ceo post, nemoj se odma' gubiti...
Ja sam po onim studentskim grupama video da nude npr prodaju sladoleda za 1500 kinti, ili da radiš na roštilju za čevabdžinice i to. Ali kontam da ti tu ode u pm mnogo vremena, ali ne znam koliko ćeš dugo moći da radiš noću.
E Raze tu ti je radio Fejzbukmanijak do pre fazon mesec-dva. Možda čak i banemo mi s vuke sutra na dotu ili u sl. nedelju .
Alaj sam skuvo paprikaš dobar.
Šes jezika govori!
Ceo dan mučim muku sa stomakom, kenja mi se, na oči ne vidim, ali je to sve zarad mog eksperimenta koji sam hteo da sprovedem. Hteo sam da vidim kolike težine je govno koje ću da poserem. Prošlo je tačno 30 sati od mog poslednjeg kenjanja i u mom telu je uspelo da se stvori govno od kilo i 900 grama. Neto. Znači nije vodnjikavo, okruženo onom sluznom tečnošću, već je to bilo čisto, tvrdo, perfektno oblikovano govno. 2 kila skoro bato. Pa kako da ne budem ponosan.
EDIT: Govno nisam merio tako što sam se israo, izvadio ga iz šolje i stavio na vagu. Merio sam svoju telesnu težinu pre i posle kenjanja.