IT Kutak - raznorazno pitanje

1. naravno da može, tako sam ja u početku kad sam bio nubčić-početnik:)
    nije preporučljivo btw, mada, neće nešto da naškodi kompu.

2. Па отприлике, ништа ти не помогне. Не знам ш'о би то радила уопште.

3. ma neki jebeni hp, nije moj... pa negdje procitah da se valjda zagubi ponekad ta opcija kod njih.
    nije moj komp, a i ne instaliram windows bas svaki dan jbg :)

4. Naravno da može, ako nemaš drugog načina.

5. a i ne instaliram windows bas svaki dan jbg :)

Што? Ваља се! лоолло
    Ионако само први дан ради како треба.

А шта желиш да постигнеш?

6. da reinstaliram windows :D logicno
    al ne mogu da nadjem u biosu opciju da pokrenem cd

7. daj nekom muškom ukućaninu da ti to sredi lo lo

8. Ako je slučajno HP 630, zapali ga. Na njemu ne može da se digne XP normalno, moraš da nabacaš drajvere za čipset na instalacioni cd. Pravi problem čak i sa Windows 7.

9. Па наместиш у биосу да ти боот-ује прво са цд-а, онда рестартујеш комп, и сет-ап се сам покрене.
    Ал боље ти је да форматираш целу партицију, јер ти реинсталација и неће превише помоћи.

10. Mersi, evo zovneš Manijaka, Električara i Enemija, ako oni to ne pokrenu, ne znam ko će :))

11. hp 635
    ne mogu da namjestim da mi botuje sa cd-a, znam gdje je to na mom kompu al ovaj uopste nema tu opciju.

12. ne mogu da namjestim da mi botuje sa cd-a, znam gdje je to na mom kompu al ovaj uopste nema tu opciju.

Ма мора д'има, изгуглај. :Р

13. pa za sta mi vi sluzite? :P

salim se, guglah pa ne nadjoh nista... odo opet, mozda ispane nesto...

14. pa za sta mi vi sluzite? :P

Па право да ти кажем... Не знам! лололо

15. Ево, ово сам нашао на нету:

Upali laptop i odmah kreni da pritiskas "Esc" dugme. To ce da ti otvori Boot Menu. Ubaci instalacioni disk Windows-a, i u boot meniju izaberi "Notebook upgrade kit" (HP-ov naziv za CD/DVD drajv ) i komp ce pokrenuti instalaciju sedmice.

Пробај, откуд знам. :Р

16. Ja sam dala konstruktivan predlog, ali me niko ne ferma...