Izbegavanje vojne obaveze:kukavičluk koji praktikuju pičkice ili nešto drugo

1. a što se ti nerviraš? je li? u čemu je konkretno tvoj problem dechko? gadiš mi se neki put....

ШКК? Одакле ти да се нервирам?
    Требало да ставим смајли, али авај...

Ево, може сад: Фак јеа, Лемајо, фак јеа! :)) :)) :Д

Ал добро, макар сам сазнао корисну чињеницу, а то је да ти се гадим. Нека, нека...

2. Dub mogo si do Amerike :]

3. Melk, komičan si dechko.

4. Nisam dechko, ja sam sedmica tref.

5. Meni slali za regrutaciju, i tamo otisao, sve ono popunio, i kad sam isao do opstine kasnije, rekli mi da moram do novembra da donesem potvrdu da sam student ili idem u vojsku. Naravno ja sam zaboravio i nisam odneo i nikom nista.

6. Ali mi mrzimo Ameriku, to je tako. Od rođenja nas uče da je Amerika neprijatelj, a Rusi braća. Tako je zapisano.

7. Ko je studir'o na nekom težem fakultetu, i živeo sa 180-200 evra što mu roditelji sa sela odvoje i pošalju (ko ja što sam) ne treba mu vojska - to je život kao u legiji stranaca.
    A pucati iz puške sam naučio u sedmoj godini, jer sam iz sela kod Brčkog, 1 km od ratne linije odrastao. Stoga - boli me kurac za vojsku!

8. Ja sam manje od 1 km od prve linije bio, i još nisam pucao iz vatrenog oružja. Al mlatim sikirom ko gorštak. Ti si malo stariji, pa su te naučili na vrijeme.

9. Тако је, мислим, у Швајцарској. Неколико дана обуке и по један дан војне вежбе сваке године. Паметни људи.

Јесу паметни људи. Али твоје виђење њихове војске је далеко од стварног стања.

10. Svidja mi se apstraktnost teme i kvalifikovanost ucesnika u diskusiji.

Ne mozete gledati na vojsku, tj. na rat 90-ih iz danasnje a posteriori pozicije. Lako je danas kenjati o ratnim profiterima, politicarima koji su sve to izazvali, stranim silama i slicno. To se danas ZNA, i zato je smesno praviti se pametan i perpetuirati nesto sto je maltene aksiom.