Prijava

Vidim da nema nikakve slične teme, pa rekoh da počnem, pošto je i folklor deo kulture.
Dakle, kakvo je vaše iskustvo u folkloru, koliko dugo već igrate i odakle ste, tj, Vaše K.U.D.? Kakva su Vaša iskustva sa putovanja sa folklorem i slične stvari.

Nikakva iskustva, ali postujem i podrzavam!

Mislio sam da će biti malo aktivnije tema, ali nema veze.. Ajde, počeću ja..
Igram u slovačkom K.U.D. "Rozmarin" iz Kovačice. Folklorom sam počeo da se bavim od drugog razreda osnovne, tako što sam igrao u školskom folkloru. U sedmom sam počeo da igram i u ovom, gde sam trenutno, amaterskom. Znači, dve godine sam igrao u oba folklora. Sad igram u ovom već petu godinu i super mi je. Što se tiče putovanja, bili smo u Rumuniji i Slovačkoj (dva puta). Putovanja po Srbiji ne računam :)
Nadam se da će biti aktivnija tema nakon ovog.

Igram, tačnije igrala sam u srpskom KUDu 'Dositej', u Stanišiću. Ovo je prvi KUD u našem mestu i u njemu igram od osnivanja, tačnije, već 4,5 godine.
Volim da igram, volim foklor, ali sam zbog nekih nacionalnih sukoba prestala da se bavim njime pre jedno mesec dana.
Budući da i nismo imali neku finansijsku podršku, slabo smo putovali. Bili smo jednom u Makedoniji, a ove godine KUD gostuje u Bosni.
Eto. :)

Igro sam godinu dana al nemojte da pomislite da sam neki gej koi voli to vec sam moro kako bi moje umece u baletu podigao na visi nivo

Игра ми девојка у Шпанцу, јеб'о јој ја матер. Виђам је на курчеву суботу, у Лимбургу месецу.

Igrala 10 godina, ali zbog licnih problema koreografa i osnivaca KUD-a sve se raspalo. Posle je postojala mogucnost prelaska u drugi KUD u gradu, ali mi se nije svidjalo kako ljudi u istom medjusobno komuniciraju.
Nego, to sad sve nije toliko vazno. Zabavnije je da podelimo iskustva o koreografskim postavkama-slicnosti i razlike. Mi smo nase menjali nekoliko puta, tako da me zanima da li se u razlicitim KUD-ovima desava/desavalo isto ili se samo kopira od starijih bez da se neko zapita da li moze drugacije?