Prijava

imam 27,i mogu da kažem da se ništa nije pomerilo,sve je kao i pre 10 godina.nemam bore,ništa me ne muči,osim što nisam više hiper da non-stop zujim po gradu i predjem dnevno silu božju peške.isto dosta ljudi koje znam ne izgledaju mlado,otromboljili se,izgledaju kao tetke i stričevi,a čudno mi,mladi smo majka mu stara.

Па кад 'оће да се жене и удају и имају децу. Ко их беје.

Ja imam 17, krećem dakle krećem u 4. srednje, ali eto dešava mi se da me ljudi pitaju, "Sine, koja si? Prva, druga a?". Čak me je jedna komšinica pitala kako sam uradio prijemni. (Onaj prijemni za srednju)

ha, više njih je mislilo da sam sad upisala gimnaziju, a ne fax. i svi su u fazonu da imam 15, 16. još uvek mi traže ličnu kada kupujem jebeno pivo. i kada sam se vraćala iz švajcarske tražila sam kartu za studente i ovi u fazonu "ti? student? o.0"

Hahahahahhaa, Kristina, dobro je jebote. Piješ pivo i bila si u Švajcarskoj. KAPIRAMO!

Па кад 'оће да се жене и удају и имају децу. Ко их беје.

A da daju pare na travuljinu umjesto toga, a?

gle ga tulum, jbte, m'rš.
istakla sam za pivo jer isto ne svrstavam u alkohol.
a i ch, jer tu ne traže index (kao za međugradski), no na "ži' mi majka" :)

A da daju pare na travuljinu umjesto toga, a?

Ево га дечко који слуша

stranu muziku

и пуши

travuljinu

Umjesto da izvlačiš iz konteksta, povuci me za nešto dtugo.

Ljudi crnče ko konji, da mogu da prežive i da imaju šta da jedu. Nije svako u mogućnosti da ide na faklutet i odlaže odrastanje. Završiš srednju i ako imaš sreće nađeš posao. Nema dalje, ovde se ne živi, nego preživljava.

Dub kakve veze ovo ima sa izgledom, moja mater prva je sa 27 godina ostala samohrana majka koja se borila za goli zivot, pa i dan danas izgleda ko zmaj. To sto nemas i sto radis ko konj ne mora znaciti da ne mozes paziti da ne razvalis stomacinu, ili da moras hodati krezav i pokvarenih zuba i sl.