Шта данас ручавате?

1. Majonez ne mora da bude užasan, ali kad zapitaš sebe da li želiš da u 2 kašičice nekog razmazivog sranja uneseš isto kalorija kao i šniclu da pojedeš, shvatiš da ne i ne kupuješ majonez. Prosto..

2. Ja sam student i jedem jednom dnevno Đoto :-(

Đoto tuyan je sad :(

3. Izgledam anoreksično i neuhranjeno, ako hoćeš da sačekaš da se sredim javiću se poyy

4. Pohovane bukovace.

5. Jesi li popio vlahov uz to?

6. Ne pijem, a i da pijem
    Alkohol/Gljive STOP !!!!

7. jeo sam pecene pacje grudi u sosu od crnog vina i leba

8. ja sam večerao ranisan

9. kakav je to sos sa lebom jebote, popara?

10. Ja cekam sta ce biti na meniju

11. kakav je to sos sa lebom jebote, popara?

Ukusan. Neukusna je hrana samo kad si gladan.

12. Nežna srna
    Izgledam anoreksično i neuhranjeno, ako hoćeš da sačekaš da se sredim javiću se poyy

Imam fetiš da hranim ribe, tkd mogu da ti pomognem u tom sredjivanju.
    Diskrecija zagarantovana, imam praznu gajbu.

Bruce
    ja sam večerao ranisan

Dosta :-D

13. Onda smo se dogovorili.

14. Fini, zdravi doručak, prije polaska u nove radne pobjede. Suvi vrat u inat ovima što kancerogenišu po medijima:

http://s7.postimg.org/go2gua31m/IMAG2688.jpg

15. Brt, jel se ti to nakokaš crnog luka pred posao?

Nego: plavi patlidžan. Ima ga još itekako. Spržiš samo kockice na ulju. Joj. Predobro. Sa fetom na primer. Joj

16. Patlidžan spržen ide dobro i sa mlađahnim kajmakom. Čitava glavica luka je upravo pojedena, Grofe. Inače, imam poseban irski enzim koji sprečava zadah od luka i olakšava emotivni-stručni dijalog sa doktoricama i med. sestrama.

17. Ja sam jeo patlidžan prvi put pre mesec dana, pa ono je pakao od gorčine, kako se to uopšte sprema, a da ti ne zapali sluzokožu

18. Grilovan jedino valja

19. Pohuje se i prži se