Prijava

Posle ovog inspirativnog govora, mene je sramota što sam profesor. Pa roditelji mojih učenika su sve i svašta, od električara, policajaca, vojnika, medicinskih tehničara i sestara.... Spisak je ogroman. Sad ja treba da omalovažavam te ljude zato što nisu profesori!!! Žena je potpuni degen, ali je još gore to što su mediji preneli taj govor kao "povratak pravim vrednostima". Kakve su to vrednosti??? Kakav bi svet bio da postoje samo ta njena "prava zanimanja"? Ona je potpuni SNOB!

па се тек онда квалификовати за анализу текста професорке.

Није баш требало овако да испадне. Хоћу да кажем да се превише енергије потрошило на критиковање текста који је поред свих својих мана ипак нешто што је написано са добром намером (мада је овде и то дошло под знак питања). Док се неке овакве, у потпуности негативне појаве, често примају са много мање осуде.

Чкаву, кад неко напише да је једно занимање најважније, не значи да мисли да остала НИСУ важна и да их не поштује. Јесте попљувала одређена занимања, али не знам из чега си закључила да омаловажава електричаре, полицајце, војнике и медицинске раднике. Мада, ово сам већ писао, али како игнорисати чињеницу да НЕКО НА ИНТЕРНЕТУ НИЈЕ У ПРАВУ! Јесам будала и то тешка.

Што Давид каже, бар 90% оног што је рекла Рајна Драгићевић је тачно. Опет узимам неке ствари са резервом јер и међу тим људима чија занимања она назива измишљеним, односно који стално мењају своја звања и занимања има квалитетних људи. Али ипак је Милан Ћирковић дао бољи опис данашњег друштва и у свом тексту је употребио један веома добар термин: МЕГАТРЕНДИЗАЦИЈА. Мегатрендизација је у уствари класична глобалистичка тенденција која има за циљ да потпуно отупи потребу човека за менталном надоградњом. Има дакле за циљ да прави од људи роботе који ће за сваку ситницу да користе неки од Интернет претраживача просто репродукујући одређену количину информација и заборављајући их у веома кратком временском периоду.

Truleks Krpa
веб дивелопер