Ја Професор ти говно

1. лако је њој било да се запосли кад имала црвени књижицу КПЈ, или црвену СПС, или жуту ДС, или белу СНС, или...
    ШТА МИ СА СПО КЉИЖИЦАМА ДА РАДИМО?!?

2. Da se vi školovani šta pitate, otišli bi i Srbi i Srbija u kurac odavno.

3. VI SA SPO PUŠTAJTE BRADURINE!

4. ШТА МИ СА СПО КЉИЖИЦАМА ДА РАДИМО?!?

SPO drži poštu, javi se Milančetu on će da te rasporedi.

5. Ko je Istok Pavlović koju pičku materinu, ovog Straju sam čitao, vidim neko postuje na prethodnoj temi za Istoka Pavlovića jebem ga u ime

6. VI SA SPO PUŠTAJTE BRADURINE!

бин дер, дан дет. бушан курац

SPO drži poštu, javi se Milančetu on će da te rasporedi.

бин дер, дан дет. бушан курац

7. Napisa onaj na tviteru "Zavodom za zapošljavanje se ori MI SMO PROFESORI"

8. Bože, on štema kupatilo, ja sam profesor..

9. Ko je Istok Pavlović koju pičku materinu

Rođeni brat Zapada Pavlovića.

Poznati bloger, bre. Tvoj argument je invalid

10. Poznati bloger

Znači, nije profesor?

11. Moj komentar na njeno izlaganje:

PUŠI KURAC TETKA!

Ovo je toliko jednostran tekst i tako tipičan za egocentrične ali pičkaste tipove da to nije normalno. Osim što je pohvalila 1% društva oplela je po svim ostalim da to upada u sferu zavidnosti i ludila. Ajd što je totalno potcenila ekonomiste, inžinjere, hemičare, fizičare i matematičare, totalno je jebala kevu ovim normanim zanimanjima od kojih može pošteno da se živi: bravar, mehaničar, varilac, kuvar, pekar, šurač zadnjih papaka...

Opet ponavljam...znam da je školstvo stub jedne nacije i ako uništiš školstvo uništio si naciju, ali dizati jedne na račun pljuvanja skoro svih ostalih je tako podlo i kretenski.

PUŠI KURAC TETKA!

12. Znači, nije profesor?

JBMliga šta je po struci, ali čuo sam za dotičnog, ima ga po Internetima.

glavni, tag se na Vukajliji zatvara palindromom, znači

!AKTET CARUK IŠUP