Prijava

gde gledate vi to,dajte linkove

Ja sam gledao,neku epizodu o macijim i kerecim govnima. Tužno, u sad se kajem sto sam gledao.

одгледао сам ово са студентима и дилерима, добро ови момци глуме али од сценарија ми се сере јер читам исте ствари сваки дан у њиховим статусима, само фали ћале који бије сина опасачем из јна

Ovo kao Nadrealisti nešto. POgledao sam malo ovo sa studentima, ok glume da
Nego ovaj format kao informativna emisija je nekako provaljen još od Vesti iz nesvesti, ne znam

haah ovo je smesno, nadrealisti za njih su mnogo veci jebachi i na pet puta bolji nacin su slali poruku
ovo je go kurac haha

https://www.youtube.com/watch?v=kSsxXTFXQZ8
jebo ti mater svoooju, odma sam pustio random snimak nadrealista

Наиме, од октобра ће почети емитовање нове хумористично-сатиричне емисије "Дневњак", коју ће за младе припремати, управо, млади. За сценарио, кастинг и глуму биће задужени уредници сајта "Тарзанија"

Nijesam morao da čitam dalje od ovoga da bih proglasio projekat za transfer... Mislim brt Tarzani su najgora studentska govna, humor na nivou college humora u formatu Crackeda.

Realno samo se studentarija odrasla ispod staklenog zvona loži na njihova sranja jer nemaju pojma šta je ljuto i onda to njihovo tripovanje shvataju kao ljuto.

a jbt kako izrantovah ali u pravu sam sig.

EDIT: Aooo brt moj, sad viđeh ovo što je panć okačio jebem ti život... Vi Srbijanci stvarno nijeste za ove high level skečeve. Tj. 99,99% vas nije za to.

EDIT2: I nadrealisti su mi realno bezze osim par stvari. Nije taj Monti Pajton format dobar za naš humor. Buksovci npr. umiju to dobro da odrade ali ovi "dnevnjaci" sve to previše usiljeno rade jebeno.

https://www.youtube.com/watch?v=d1uK40J7GuI

Npr. da sam ovo gledao u periodu kad sam mislio da je Isus stvarno rođen u CG, ovo bi mi djelovalo ka skroz legit intervju.

EDIT3: Ili ovo jebeno:

https://www.youtube.com/watch?v=vKbUs5MP_HQ