Vukajlija - Jam Session

1. Svirala sam sintisajzer kad sam bila mala ali sam ne verujem da bi znala jer je proslo puno godina.

2. I ja sviram gitaru, ali sam početnik. Meganoob.

EDIT: Molio bih iskusnije gitariste da preporuče neku skalu za vežbanje prstiju. :)

3. Nadji na netu svih sedam pozicija A-mol skale i to vežbaj do besvesti. Kreni redom, pa ih kasnije menjaj po shuffle sistemu. To bi bilo dovoljno za prvih 6 meseci. :)

4. Џони, за почетак прво акорде савладај. Немој никад да прескачеш ствари. Значи прво акорди и интервали (терце, кварте и квинте), па онда мало за размрадвање прстију цепај хроматску скалу на прве четири позиције (сви прагови редом, горе-доле). Онда ово што ти каже Гамби, мало мол, дур и да уђеш у теорију, да схватиш шта је то теоретски и зашто је дур - дур, а мол - мол. Кад то савладаш, почни да вежбаш импровизацје уз неке блуз ритмове најбоље.
    Ово је много битно за импровизације:

http://guitarsphere.com/wp-content/uploads/2007/10/minor-pentatonic-scale.jpg

То су пентатонске скале (црвена тачка ти означава тонику) и слажу се уз било шта, пошто садрже само главне интервале - терца, кварта, квинта, септима, октава. Нпр. ако је песма у А молу, а хоћеш да користиш први образац, наместиш да ти прва позиција скале буде на петој позицији врата гитаре. Или на седамнаестој, је л' те, то је за октаву навише. :) Додај онај један тон између кварте и квинте и добијеш блуз пентатонику која звучи до јаја. :)

5. Naučio sam dosta akorda, al' za ovo nisam znao! Fala i tebi! Pomenuću vas kao svoje učitelje jednog dana kad prevaziđem Santanu. :)

6. Sviram gitaru, mada ja u poslednje vreme komponujem pesme, a slabije sviram pesme drugih izvođača.

7. Уф био би трип, да одредимо 2-3 песме и да урадимо у Џи три фазону хахаха како ко уме...

8. Dolazim dogodine kad naucim malo da sviram :)

9. Уф био би трип, да одредимо 2-3 песме и да урадимо у Џи три фазону хахаха како ко уме...

Еј, ја сам скроз за! :)

10. Само одакле то да се почне хахахах