Prijava

za to da mi do 2 treba 70 uzoraka, a ja imam 20

svestan si da ako stavis ovo na internetu da ces da imas samo odgovore "devojcica od 12 god" i muskaraca od 125god koji su vrlo agresivni.

ne svidja mi se upitnik doduse, mnogo je direktan. mogo si postavis 1 pitanje koje glasi:
1. Kolko ste agresivni 1-5

al evo da ne budem pizda popunicu ti

bitno mi je da je prihvatljiv nivo, da li je loše ili dobro iskr nebitno
Fala

Hahaha popunio upravo kao devojcica vrlo agresivna

ja cu ozb da popunim jer poštujem sve muke životne ovakve

xddd kašofe ja stavio 5 na skoro sve ali najgore je što je istina

Ispunjeno
Agresivan sam, sudeci ponovim pitanjima
0-5
1.5

Nema veze druže, msm mogao bi da popričaš sa nekim, ako nemaš skim pošalji meni poruku jeste da sam druga god, ali ono ljut sam student baš

Hahahahahhaha gambi

Ispunjeno
Agresivan sam, sudeci ponovim pitanjima
0-5
1.5

Dobro to je alfa mužjak skor

pa jebem li ga ko bi na ona pitanja odgovarao ispod 2, osim devocice od 12 god za ozbiljno. ustvari ja bi na sve stavio 1, nego aj da ti ne userem istrazivanje.

cak mislim da sam negde i turio 4, mislim za ono da mi neko menja planove. mrsukurac.

mislim ono, kapiram da odrasli ljudi i dalje agresivni, al negde oko 3. razreda ukapiras da nije to do tepanja nego drugacije malo.

a i ovo, nije bas tipicno agresivan, nego test kao pita: koliko lako predjes u "fight or flight" rezim kad ti neko drmne kavez, a to nema veze sa agresijom u principu, nego vise uplasenost, statiznam.

sad, neko bi odgovorio 1 na sve ovo, ispadne nije agresivan, a onda kad ga neko iznervira na poslu, samo mu malo drmne kavez i gleda kako se raspada. jel taj agresivan ili ne? reko bi da jeste. samo sto ne koristi ruke za agresiju.

jedino da kashof napravio neko dublje istrazivanje da nas zajebe.

neko bi odgovorio 1 na sve ovo

samo mu malo drmne kavez i gleda kako se raspada

pa to bi značilo da nije bio iskren pri odgovorima, ne možeš da napraviš upitnik koji će da spreči nekoga da laže