Definiše se sve i svašta. Tako se mogu pročitati definicije baksuza, alapače, čitulje, smrti, rezervoara za smeh, kolateralne štete, Živojinović Velimira, zvanog Bate, dnevne svetlosti, gospođe džem!, Brus Lija… „Je l’ ti puši ćale?”, „Je l’ mogu u WC?”, „Chuck Norrisisati” i još mnogo toga može se naći na ovoj internet stranici. Zato ne iznenađuje što se mnogi kad jednom dođu, ponovo vraćaju na nju. Neki čak postaju i zavisnici, pa traže od moderatora da ih banuju, poput jednog studenta koji je zahtevao da mu zabrane pristup na nedelju, dve dana da bi mogao da uči.
Status Magazin · April 2009.
Ja sam samo amater, ti si na ovom polju profesionalac. Mislim da bih ja trebala da pomislim to,a ne ti. :)
kakav ja i profesionalac, da me nisi mozda sa Reme-om pomjesala? :)
Moracu ga banovati do 2532 godine, mijesaju nas ljudi...
O,izvini,dešava se,a i ja slabo pamtim. :) Reme je u pitanju.:) Da bi te analizirali,treba da shvatimo šta ti je na avataru. :D
Saću ti izvučem stavku po stavku! Em sam dokona, em si me nasmejao, hvala ti ko bratu!!! :)))
Mlađa, tu si negde. Škola, ko prstom u oko, al' sa sentencom nema veze ama baš!
Ne šminkaš se mnogo,
kosa ti nije crvena!
kažeš da on tebe treba da smuva, ne ti njega bre!
Voliš da nosiš suknje, one normalne, ne preduge-ne prekratke.
E, to bi ti potpisala i ona što menja momke :)) Ne bi bolje napisala ni sama!
ali...
Nisam u kupatilu po 3 sata, al sam svako malo, i stalno me isteruju. A šta radim tamo, bemliga i sama!
Totalno obratno! Zaboravim šta ja uradim za druge... to se podrazumeva i meni i njima, pa posle kad bih da im prigovorim, nemam čime, a opet pamtim svaku sitnicu ako meni neko izađe u susret.
Kosa mi je do pola leđa... Jbg...
Ovo za decu... niđe veze... Drugi deo ako se ostvari, ti si kriv jer si mi naslutio! :P
U Londonu vazda kiša, jebeš takav grad, dizvineš!
Volim cipele, ne preterujem, Seks i grad - Dejan Cukić, smešak, smešak i sutra venčanje - uglavnom smor, al' nije da ne gledam.