Свакако, ја сам замислио ниво који желим да достигнем на плану технике и идем ка томе добро.
jacka ово се односи на свирке са бендом, и са екипом уз пиво, а један на један је друга прича! ;))
Ма јок , само да видим дал бринеш!
:)))
Е знате како обично солим памет? Чим питају за неку песму, одмах почнем потцењивачки "их, то ти слушаш..." али лечим се од тога. Додуше већ ме одавно нико ништа ни не пита, али за сваки случај хахахаха!!!
E vidis Gogo, to ne znam...Pa oko 5/7 pesme. Tepih mi ima 4 kvadrata...Od prilike tu mu dodje.:)
Pa,Jaco nije svaki dan Đurđevdan! :)))
Možda i nađeš neko žđrtveno jagnje jednom...
I, da... Kad dođeš na pivo, nemoj nositi gitaru! :))
Ја сам 90% задовољан својим свирањем :)
That's a spirit,Uroše! :))
Свакако, ја сам замислио ниво који желим да достигнем на плану технике и идем ка томе добро.
jacka ово се односи на свирке са бендом, и са екипом уз пиво, а један на један је друга прича! ;))
Ja sam pocetnik na klaviru, i zadovoljna sam dosadasnjim uspehom.:)
Do maja da čitam gluposti??? Nemoj, Gogo, sa'ću padnem u depresiju, a nije čak ni kišovito!
Pa najbitnije da si ti zadovoljan... Zidovi mogu biti solidna publika. :)
Ja sam baby-level na klaviru,zato što sam bežala sa časova kao klinka,izmišljala bolesti i sl. samo da ne idem :))
Jaco,strpljen-spašen :)))
Ja ne sviram ništa... Je l' treba da se povučem sad? :)
Što namiguješ, Уроше? Upalo ti nešto u oko?
Od kada sam sanjala da sam svirala "Turski mars" toliko sam se zaljubila u klavir da to nije normalno.
Ма јок, ветар ме зеза.
Ja sad volim one vežbice za klavir-a autor je neki čiča na Š..ne mog' se setim,'bem li ga! :)))
Jaco,da se nisi usudila da klisneš,bar do dva sata, :))
Pa okreni se na drugu stranu? E kako si smotan...
Не могу, ја морам овако.
Vetrovi su cudo...Cuvaj se Urose da ti ne ispadne oko.:)
Ma nigde ja ne mrdam, osim ako me ne odvuku za kosu! :)
Ma ne smeš, bre! Ukočićeš se!
Ма јок , само да видим дал бринеш!
:)))