O drogama

  1. Nije idiot... On je kreten! Samo da se upisem posto na ovu temu imam svasta nesto da kazem.

  2. аххахаха ПУШИО СЛУЗ

  3. Brate da probam ja da zavijem slinu onda, a?

  4. Размишљао сам летос да пробам семе татуле, али нисам имао муда. Писао сам о тим курцима овде, ултра зајебана ствар.

  5. Pa to i nije mission impossible. Završiš dosta kokaina za overavanje, okreneš telefon i naručiš ribu na pola sata, pospeš je, šmrčeš i umreš, jednostavno... Ako ti je to cilj, možeš to i večeras :)

    ne mogu veceras,ja sam kukavni student.cekam da se negde uvalim na gajbu de ima da se loce.a i prvo treba da mi dojadi sve to.koju godinu aktivno smrkanje,polivanje sampanjcem,pa onda tek... ;)

  6. Jbg, debil ili ne, ima ta žaba
    http://en.wikipedia.org/wiki/Psychoactive_toad

    Svojevremeno, kao klinac od nekih 6 godina, palo mi na pamet da zavijem sušen cvet nekog grma iz dvorišta. Zamotao u papir sveske i zapalio. Hehe, bila je to stvarno smešna gandža. LM, stigao sam da pirnem par puta, pre nego je planulo. Neka nesvestica me fatala posle, verovatnije od dima kao takvog, nego od "supstance".

  7. Размишљао сам летос да пробам семе татуле, али нисам имао муда. Писао сам о тим курцима овде, ултра зајебана ствар.

    Nemoj brate

  8. Kojim kanalima kokain dolazi na naš prostor, koja je glavna ruta preko kojih sve zemalja prođe dok ga neko ne saspe u nosurdu.

  9. Бродовима од Колумбије, кроз Гилбратар Средоземним морем до Албаније или Турске. Ја мислим да је тако.

  10. А можда и авионом прошверцују.

  11. kokoin vazdušnim putem. za kokain ne znam.

  12. koćeš da se drogiraš, moraš da imaš neko osnovno predznanje o delovanju te droze koju planiraš da konzumiraš.