Podijeli sa Vukajlijašima

1. Ме? Изгледа да си погрешно прочитао једно слово, нисам ја то писао.

2. Jeste Papete većina, imao sam u srednjoj profesorku koja je živela tamo neko vreme.

3. Bio juce malo do Njemacke. Ja njima nista ne vjerujem. Uvjeren sam da su i dalje truli nacisti, samo cekaju dan kad ce neki novi vodja da ih povede u ponovno osvajanje svijeta. Pogledam na plocnik ispred kuce, polozaj kockica stvara polovinu kukastog krsta, sarke na vratima im imaju oblik kukastog krsta, udjem u kebab sop koji drzi Turcin, a drzi kasicu prasicu na (znaci svinju u tobos halal radnju) kasi. I sva ona njemacka uredjenost i cistoca, mene nisu uspjeli da prevare, ja znam zbog cega je to. To je zato sto bi bilo ocigledno da se spremaju za rat time sto bi se ucili disciplini vojnim manevrisanjem. Ne smijem ni da pomislim sta rade zatvoreni u kuce po cio dan. Odo da serem, mogu napanut svaki cas, da ne pomisle da sam se usrao od njih.

4. i to bas cekali dan mladosti.jebacemo im kevu,zivela jugoslavija!
    http://www.youtube.com/watch?v=LAsW010p-Vg

5. Данас сам на паркингу ДИС-а видео слепог човека, црне наочаре и штап, класика. Али овај је и држао пса на узици, застанем да погледам, никад нисам видео пса истренираног за помоћ слепим људима.

Јеботе кад је пас почео да скаче на овог човека, да увија онај поводац око ногу и врхунац свега је био кад му је узео штап у зубе и почео да му отима из руку. Ладно га је довео до дела где камиони улазе у ДИС.

Пришао сам и помогао човеку, да га не згази неки камион..али прво сам снимио телефоном мало тај догађај, јебига, ђубре сам.

6. али прво сам снимио телефоном мало тај догађај, јебига, ђубре сам.

ДАЈ

7. Ово сам сањ'о једном приликом, а сад први пут видим. Маајндфак.

8. И ја сам једном сањао како према мени пада неки авион. Жив сам се усро.

9. Чиста глупост, као да сјебавања веза, губљења живаца и сувишних сазнања нема и ван виртуелног света.