Разноразно питање

1. Има ако ћеш да им дајеш паре...

2. ... a oni tebi žetone.

3. Zašto telefon vip droid zte racer neće nikako da ostvari internet konekciju? Sve net adrese koje je našao su navodno lošeg signala.Imamo ADSL, a ne prepoznaje našu adresu niti je prikazuje.
    Drage Savete, šta da radim?

4. Je l' ti je uključen w-lan na modemu?

5. Sve je uključeno, sve sija ko Njujork. :/
    (Ja sam potpuni laik za sve ovo, ne zamerite ako ne možete da pojmite širinu moje neobaveštenosti po ovom pitanju).

6. Jesi li probala da resetuješ fon na fabricka podešavanja ili da ugasiš i upališ modem?

7. Nisam probala da ga vratim na fabričko, ali ću pokušati. A modem smo pali-gasili i nema pomaka.

8. I meni se izgubi konekcija na zte Blade III, ali ja obično samo ugasim i upalim w-lan na modemu.

9. Hvala puno na savetu, probaću i to još jednom :)

10. Čekaj, stojiš recimo u istoj sobi gde i modem, a sve mreze koje vidi su jako loseg signala?

11. Jeste, sedim sa telefonom u ruci kraj njega.
    A našu adresu ne prepoznaje, niti je prikazuje.

12. Onda modem ne baca WiFi. Ili nije ukljucen, ili uopste nema WiFi.

EDIT: Koji ti je model modema?

13. A jbm li ga, piše vako:
    TP-link
    TD-8816
    ADSL" Modem Router
    I ima one sijaličice LAN, ADSL i Internet.
    Sad videh, nema taj WLAN. :(

14. Yup, taj model nema Wlan, ako hoces kucni WiFi moraces da kupis jos jedan uredjaj koji ce da ti obavlja tu funkciju, ili da pitaš provajdera postoji li mogućnost da dobiješ modem sa Wlanom.

15. Eukurac.
    Hvala Rejven, moj sin se pojede živ što ne može da se nakači na net.
    Ali, što telefon ne može da se ukači na neke ostale adrese koje je pronašao? Ima ih ihahaj, nisu zaključane, ali je svima nedovoljno jak signal, kao.
    Izem ti te androide, pojeo mi život.

16. Pa koliko je to slabo? Bez bar dve crtice nemoj ni da pokušavaš, iako je otključana, i ako se nakači, pucaće pre nego što išta otvori, pa će ti se junior samo nervirati.