Дувачки оркестар

1. Imate i koncentraciju i nije vam sve smešno? Bože, kakav sam ja amater... E da, po prestanku dejstva, počinju da mi se javljaju pesmistične misli, briga o čovečanstvu i sl.

2. i ja mnogo kvalitetnije mislim,zato kažem da sve rešavam...da,smejem se mnogo,ali ne preterano...uglavnom većinu stvari gledam iz drugog ugla i to se uvek ispostavi kao korisno.

3. marcipan i meni je bilo tako. a kada sam skinula mrak, pa kada sam pusila posle toga, mrzela sam sve muskarce, i najboljeg ortaka. Bolesno, i onda sam prestala, i to je proslo i ja nastavih.

4. briga o čovečanstvu

Емоције. Нормална ствар кад си на хемијама, ал' за природу није карактеристично. Имам ја такве мисли, али само кад радим нешто јаче и то следећа 2 до 3 дана.

5. ŽENE, ŽENE, ŽENE!

6. Букснетина је УВЕК за! Ви како хоћете. ;)

7. Ja kad igram fudbal naduvan igram jako loše. Mrzi me. A neki ljudi kao tada igraju najjače. Ja volim da se zavarim i zavalim negde. A mislim brže kad sam navaren nego ovako...i luđe

8. Ja volim da se zavarim i zavalim negde. A mislim brže kad sam navaren nego ovako.

+1

9. au što sam se većeras razvalio...

10. чибе наркоману лолололол

11. lololo!
    ja narkoman? JA?

12. хехехех јок ја :)))

13. za tebe već ne znam, tebrex lololo!

14. ју не д`о јовичићев бог, ја оред тога нисам ни прош`о

пу пу пу далеко било

15. hehehe, ne daj se sine! život je pun iskrušenja:)

16. ju ju ju kakva rebelde tema :P

17. gidra

ju ju ju kakva rebelde tema :P

Ју ју како ово звучаше геј лололо :)

18. mršte pederi sa ove teme!
    MURŠ!
    ne dam da se ukalja ova presveta tema bre!

19. хехехехе БУКСНА полудијоооо

Rekli o sajtu