Na današnji dan umro/la je...

  1. Ha ha

    Eo citam, kae da je seselj iza svega zbog predstave sveti sava, uleteli 90e na predstavu i sabotirali je, Zarko rekao e necete bagro niste veci srbi od mene, posle dobio oretnje smrcu. Po savetu policije nabavio pistolj i pajsad nakon tri godine izroko neke napadace u kaficu a treceg ranio.

    Eee moj seselje valjao si samo dok si bio u hagu tad si bio dobar srbin

  2. Sećam se u pozorištu kad sam bio, profesor (poznavao ga) lepo objasnio - šta se tačno desilo ne znam, ali Žarko bio ozbiljna faca, lep i zgodan momak, verovatno se neka braća Crnogorci našli uvrijeđeni, krenulo dobacivanje, pao odgovor, šta je šta oćeš, doatila se flaša, potego se pištolj...Možda je bila neka međufamilijarna razmirica, možda su ga pljuvali da se posrbijanio, ko zna. Crnogorska posla.

  3. Šteta i tragedija velika kako god okreneš, momci nastradali, njemu se život izmenio iz korena, mi ostali uskraćeni za brdo nekih sjajnih uloga.

  4. Kojih uloga, vrv bi štancovao uloge po ovim serijama iz hiperprodukcije poslednjih 10tak godina tipa Besa, Državni službenik itd

  5. Ехх година прође дан никад

  6. Dobar je ovde

    https://youtu.be/KfaYCOnnu7I?feature=shared

    Murat je malo u kurcu al ko ga jebe kad glumi murata

  7. Zna se de pobio 'napadace' el se zna sto su ga napali i zasto je nosio pistolj

    Јок, није имао пиштољ, него отишао по њега и скењао људе. С леђа. Као посљедња пизда.

  8. I muratu je kurvinski prisao. Do karaktera je

  9. рофл
    вукајлија

  10. Онај што му еба мајката на стелта

    Мето Јовановски

    ПУМ

  11. Umoro je a jos nismo dobili odogovor ni od Milosa ni od bilo koga sta ce ljudima tolika creva?

  12. Doajena seksualizma cuvenog j marica niko nije ni pomenuo

    SAIT 2023

  13. рипчина ваша секселенцијо

  14. Што се тих ствари тиче, признајем само Нолета Сексомана. Ову појаву уопште не познајем.

  15. ко је тај?

  16. Prvi, pravi Nole

    I Srbin pre svega, za razliku od nekih noloa