Језичке недоумице

  1. Ма, песма. Ја сам запад остатку Сербије. :)

  2. UBR, jel' imperativ od razumjeti razumij ili razumi?

    Нисам сигуран, ал' ја мислим да се правилно каже "разумеј". Ако се добро сећам такмичења.
    ЕДИТ: А за јекавицу већ не бих знао.

  3. sveznajući, aj ga jebi. Ja sam laik i ne "ulazim" preduboko jer bih se mogao samo osramotiti. Jednostavno, za neke izraze ili oblik riječi imam "osjećaj" da nisu naši-srpski ili imamo izraz na srpskom jeziku.
    Jest to premalo da se upustim u stručnu raspravu, ali mi je krivo što npr. SANU prepušta polupismenim novinarima po televizijama i žutom sranju, da definišu jezik.
    Srpski lingvisti su najgori dio srpske naučne inteligencije, jer ništa ne rade!

  4. А тек ови надолазећи, то је страхота...

  5. Srpski lingvisti su najgori dio srpske naučne inteligencije, jer ništa ne rade!

    Ne mislim da su najgori, samo ih možda nema dovoljno. Pokojni Milan Šipka, na primjer, je baš prošle godine objavio obiman i koristan "Pravopisni rečnik srpskog jezika sa pravopisno-gramatičkim savetnikom".

    Leksikografija možda donekle kaska. Koliko znam, ne postoji npr. rječnik sinonima srpskoga jezika ili rječnik kolokacija u srpskom jeziku.

  6. Pa eto, svi upisuju engleski. Ko upiše srpski, smiju mu se, a ima dosta posla u našem jeziku. Ali koće to da plati?

  7. Ko upiše srpski, smiju mu se

    Хаха!

  8. Koliko znam, ne postoji npr. rječnik sinonima srpskoga jezika ili kolokacija u srpskom jeziku.

    Издао онај лудак Павле Ћосић тако нешто, чини ми се.

  9. Издао онај лудак Павле Ћосић тако нешто, чини ми се.

    To nisam znao. Ima li iko taj rječnik? Valja li?

  10. Бемлига, нем појма. Само сам видео на Јућубу клип из неке ТВ емисије на ком га промовише.
    http://www.kornet.rs/?p=99

    ДОПУНА: Ево га и клип
    http://www.youtube.com/watch?v=TMtYrZyUruM