Prijava

ja kada sam pitao profesoricu srpskog zašto su oton župančič, krleža ili tin ujević izbačeni iz lektire, bio sam ja izbačen ščasa i imao sam problema sa nekim ljudima koji su me gledali kao da imam =U= nasred čela

Vjerovatno je do tvoje škole, pošto se rade sva trojica :)

А што се Добрице тиче... никад ме није нарочито занимао. Мислим да нисам ништа његово ни прочитао.

Али ме немерљиво забавља упињање оних запенушаних моралних ауторитета да га претворе у некакав мистични извор свег зла на овом полуострву. А и шире. Толики ниво немања појма и мере је за дивљење.

Ja lično mislim da treba razdvojiti Ćosića kao pisca i Ćosića kao ideologa. Mislim da je jedan od naših najboljih pisaca, a kao ideolog neuspiješan, jer njegove ideje nisu mogle da se ostvare i bile su istorijski nerealne. Ali isto tasko mislim da su njegove ideje iskrivljene i zloupotrijebljenje od strane Miloševića i kompanije, a da se pitalo samog Ćosića, mislim da ne bi bilo baš ovolikih sranja. Al možda griješim, zato sam se i suzdržavao od iznošenja stava, jer nemam dovoljno informacija.

Pa ima, jer većina ljudi ni sa 70 godina ne zna jel pošla il je došla, malo karikiram, al nije daleko od istine.

zanimljiva teorija Jovičiću, moja baba od 82 (vrlo lucidna žena) je po toj teoriji vrhunska intelektualka, nisam ni imao pojma da imam milevu marić u familiji. daj da njene kulinarske recepte stavimo u lektiru

Vjerovatno je do tvoje škole, pošto se rade sva trojica :)

То се не уклапа у причу о Белзебубу Ћосићу и његовој фашистичкој сербској свити, те се има игнорисати.

Али ме немерљиво забавља упињање оних запенушаних моралних ауторитета да га претворе у некакав мистични извор свег зла на овом полуострву. А и шире. Толики ниво немања појма и мере је за дивљење.