Definiše se sve i svašta. Tako se mogu pročitati definicije baksuza, alapače, čitulje, smrti, rezervoara za smeh, kolateralne štete, Živojinović Velimira, zvanog Bate, dnevne svetlosti, gospođe džem!, Brus Lija… „Je l’ ti puši ćale?”, „Je l’ mogu u WC?”, „Chuck Norrisisati” i još mnogo toga može se naći na ovoj internet stranici. Zato ne iznenađuje što se mnogi kad jednom dođu, ponovo vraćaju na nju. Neki čak postaju i zavisnici, pa traže od moderatora da ih banuju, poput jednog studenta koji je zahtevao da mu zabrane pristup na nedelju, dve dana da bi mogao da uči.
Status Magazin · April 2009.
Naravno da sam pitao, covek je kraljina.
Poslao sam Somborcu što crta karikature, da cima ove iz Blica.
F5
Ovo sam napravio samo za vas.
http://vukajlija.com/zabava/posteri/750066
Sad sam poslao jedan cirkularnan mejl par ljudi ovde u Nemačkoj, Nemci su, nisu gastosi, možda neko pomogne...
Има ли неко овде ко има времена да уводни пост у целости преведе на енглески / немачки (још боље). Покушаћу да провучем објаву на немачки WoT комјунити, скоро су помогли неком момку из Хрватске, имао је саобраћајку, радили стрим и скупили преко хиљаду и по евра. Да и трећина легне, биће одлично
Isidora Bjelica retvitovala.
Ovo što kaže Jamajčanin zvuči odlično, ali prevod mora da bude perfektan da ne bi izgledalo kao prevara.
nek prevede prof, ko to svoje što je slao nemcima.
Ok uradiću ali sutra sad moram da spavam...laku noć svima :*
Link od videa gde mozete videti kako izgleda strim, neverovatan odazov! Vredi pogledati
https://www.youtube.com/watch?v=YX9AP-NuVM8
Link 2
F5
Ef pet
Njemacki mi nije toliko dobar ali ako prof ne bude stugao prevod na eng, javite :)
Prevodim upravo na nemački, mogla bi Lutjena ti na ingliš...
Ja taman burazera kontaktirao da prevede. Ok, onda ne mora.
Imam predavanja do 17.00 pa saljem veceras ako nije kasno :)
.
PREVOD NA NEMACKI, NEKA PREUZME NEKO ODAVDE ILI MOGU I PVT DA SALJEM NEKOM!!
hiermit möchte ich gerne mit euch ein Schreiben von die Webseite Vukajlija.com teilen. Folgender Text ist von serbo-croatisch auf deutsch übersetzt.
" Liebe Freunde und sie die dieses Thema mitgeteilt habt - ich bedanke mich dafür.
Ich schreibe in der Hoffnung dass unter euch es gibt Leute die zu meine wunderbare Ehefrau und Mutter eines Sohnes, Nikola, helfen könnten.
Hier ein Photo meiner Frau Dragana Belobrdjanin (foto)
Es geht um folgendes. Meine Frau, die ich unendlich liebe, seit 2012 kämpft Krebs. Sie ist unter sehr ernsten OPs gegangen, und letzendlich unter Radiation und Hemotherapie. Leider hat sie jetzt Metastasen die nicht mehr heilbar mit Hemotherapie sind, und die Ärzte haben ihr nur milde Zytostatika (in Tabletten) verschrieben. Sie dürfen ihr nichts anderes geben, weil gegen Leomiosarcom es gibt keine andere Medikamente die helfen können. Gleichzeitig mit diesen Tabletten benutzt sie auch verschiedene Heilmitteln aus alternative Medizine. Letzte Analyse zeigt die parzielle Regression der Krankheit an abdominalen Lymphknoten, aber in Lunge-Bereich gibt es leider keine Verbesserung.
Nach zusätzlicher Konsultation in eine private Klinik, haben wir gelernt dass es eine Behandlung mit dendritischen Zellen (Killer-Zellen) gibt, die Dr.Frank Gansauge in Ulm (Deutschland) mit großem Erfolg führt.
Diese Behandlung kostet 7.000 - 7.500 euro. Wir sind eine bescheidene Familie, wessen ständigen Einkommen beträgen circa 150 euro monatlich. Wenn meine Frau sich besser fühlt, ich schaffe zu verdienen am wenigstens so viel dass wir aktuellen Monat irgendwie überleben können. Dank unseren guten Nachbarn, bekommen wir manchmal die finanzielle Unterstützung wenn in Not...aber 7.500 euro ist, zur Zeit leider ein unerfüllbarer Traum. Ein Traum dass meine Dragana mit mir und unserem Sohn Nikola noch im Leben sein kann. Ein Traum dass sie der Kampf gegen einen von den gefährlichsten Krebs mit Metastasen gewinnen kann. Meine größte Befürchtung ist dass nun, wann ich rausgefunden habe dass es Hilfe gibt, wir das Geld für diese Behandlung in Deutschland nicht rechtzeitig sammeln werden. Die einzige Sache die mir geblieben ist, ist durch Internet und Sozial-Netze Menschen gutter Willen um ihre Hilfe zu bitten. Ich bin sicher dass es auf dieser Welt genug Güte und Großzügigkeit gibt sodass meine Gaga wieter leben kann. In Anhang findet ihr die ganze Dokumentation von onkologischen Untersuchungen, sowie die Emails zwischen mir und Klinikum in Neu-Ulm (Dr.Gansauge und Dr.Baur).
(dokumenta i mejlovi)
Sie können Geld auf folgende Kontos spenden:
1. Kontoinhaber: NIKOLA BELOBRDJANIN
Bank: UniCredit Bank Serbia JSC
IBAN: RS35170001031091200153
SWIFT/BIC: BACXRSBG
2. Kontoinhaber: NENAD BELOBRDJANIN
Bank: Banca Intesa ad Beograd
IBAN: RS35160543020081076080
SWIFT/BIC: DBDBRSBG
Wenn ihr kein Geld verschonen könntet, ich bitte euch mein Schreibens wieter zu teilen. Ich bedanke mich herzlichst für eure Hilfe, liebste Grüsse von mir und meine Frau.
Nenad i Dragana Belobrdjanin."
Neke stvari koje se ponavljaju ili su nemoguce za prevod sam izostavio ali gro je tu i koncizan, dosta. Veliki pozdrav.