Život na selu

1. Niko da Gruču odgovori na ovakav post. Tačno, meštre, tačno. I matematički, a i onako, ljuCki.
    Ja sam student sa sela, živim u Tuzli dok studiram, al' jebo ti ovo, nema rahatluka dok ne odem kući, pojačam izvornjake do daske, naderem se pite maslanice i dignem sve četiri u zrak. SVRŠ!

2. Imate selo, selendru, varošicu i prigradsko naselje. Budite određeniji

3. Tesko je normalnom coveku da u roku od pet minuta vidi 10 prosijaka i deset automobila od 100 hiljada evra, i da se pritom malo ne zapita gde zivi.
    Gadim se gradova i ljudi koji jedu fensi jabuke iz spanije. Jer, jabuke su zdrave, zar ne?

4. Живим на селу цео живот и питам се о како ви који сте рођени у већим градовима и никад их нисте напустали? Шта, румене сељанке у народњим ношњама и са кикицама шетају по селу, у ценрту села једна чесма, све смрди на свиње, краве и овце које слободно шетају по селу, к'о радиоактивни пацови и звињедети по циганском насељу у Панчеву?
    Село је данас тотално урбанизовано. Клинци фурају мобилни који премашују и по три месечне плате њихових родитеља и уместо бајсева возе скутере, кросеве и спортњаке. Амаан! Ретко која кућа у селу нема интернет, а о рачунарима и да не причамо. Моја генерација је некад највећи део слободног времена проводила играјући фудбал на терену код дома културе, а ови данашњи упале Тим Спик и карају паладине, мејџове и асасине, па где је ту живот? Скоро је неки клинац могао да погине јер се мотором при брзини од 120 закуцао у бетонску ограду, прошао је додуше само са отвореним преломима ногу.
    Нема од тог села које ви замишљате ни мојега, остале су само понеке куће из тог времена и ништа више!
    Мада постоје и светлије стране свега тога, а то су девојке, барем оне које имају 2 грама мозга и потпуно природне екстремитете, да не кажем сисе и дупета. Кад видим групу девојака са којима сам ишао у основну како претрчавају село уздуж и попреко, некако ми је драго, а да, јебу се као луде!