Moram nekom da se izjadam :((

  1. :) ja sam student ;) pa to za zene nekako dodje po difoltu,

    Ja imam dva indeksa sa dva različita fakulteta pa ne jebem. Šta ja to radim pogrešno?

  2. Peki, ja mislim da je tvoj mesečni bilans na njega delovao poražavjuće. Ja sam još i tu negde, al' ti si na pol poziciji, nema šta.

    Слажем се. Брате, пробај ти да излажеш за 30 комада месечно! Знаш ли ти колико ту прича треба да се уклопи, и колико пажљиво мораш да бираш шта причаш, да те не би провалили?

    Едит: Мада опет, и 24 није лоше. Добар си и ти.

  3. ja ocekivao pomoc :) nista, prelazim na manuel, ostacemo prijatelji do septembra....

    PS

    kad si student i kad ti je zivotni moto, za dobru svinju nema losih pomija, jebaces vise nego Srbin u Rusiji ;)

    EDIT:
    poprckujes malo, a nindja?

  4. Jebiga, probirljiv sam. Skidam ono masno sa svinjetine i jebem samo dobre pičke, kada mi se pruži prilika naravno. Dakle, retko.

    EDIT : Fala Peki, jebiga trudim se.

  5. Ugly girl need love too ;)

  6. Skidam ono masno sa svinjetine

    Знаш како каже она дефиниција: Да ниси ти дечко педер? :))

  7. Знаш како каже она дефиниција: Да ниси ти дечко педер? :))

    To bi objasnilo neke stvari, da...

  8. Mislim da imam temperaturu. Muka mi tražit' toplomjer.

  9. Mislim da imam temperaturu. Muka mi tražit' toplomjer.

    Boli nas briga, ne zamaraj nas tim glupostima. Samo kukaš nešto. Attention whoring što bi jedan istaknuti evropejac rekao. Vidiš da raspućin ima PRAVIH problema? To se neće samo rešiti! Treba da se ujedinimo i pomognemo čoveku.
    Čekaj, Milica? To je žensko ime, zar ne? Hmm...i see possibilities...

  10. Постављени су неки стандарди овде вечерас.

    Чекамо да се јави неко ко се жали како му је курегања 25 сантима, па му смета. :))

  11. Vidiš da raspućin ima PRAVIH problema? To se neće samo rešiti! Treba da se ujedinimo i pomognemo čoveku.