![](/assets/vukajlija-8a1b5c1cfaa37915a8b4d51bf02b92cb0e9e1dd235e6e15aa94e201901a8c758.png)
Štek je dobro sakriveno mesto. Varijacija ima bezbroj: recimo štek-ocene su „isključivo dobre ocene koje se čuvaju za ‘ne daj Bože' situacije, odnosno period kada pljušte kečevi“, piše jedna vukajlijašica. Tako će iskusni školarac prećutati roditeljima da je dobio peticu, a to će im saopštiti tek kada dobije i nekog keca – da bi ublažio negativni efekat.
Deutsche Welle · 29. April 2011.
Skočimiše, http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%86
Сторм, која је фора уопште у Малом принцу, та прекривена? А која у АЛхермичару? И зашто је важно провалити фору у књизи?
Ma zabi mu ga, ovo je lud čovjek.
Oooooo mo'š misliti, nacrtao slona u zmiji, jaka stvar!
Nacrtala sam i ja ovo u vrtiću:
http://img856.imageshack.us/img856/899/lavutravi.jpg
na temu divljih životinja. Nisam znala nacrtati životinju (kaoo ni dan danas) pa nacrtala lava u travi kako spava i samo mu se rep vidi.
Sve u svemu, njiga nije loša, onako, fina je za pročitati, ali ništa specijalno i ništa vredno celičanja.
Treba djeci dati Bodlera u trećem osnovne, da uče simbolizam, da uče treću dimenziju poezije, miris, ukus, boju stiha....... Bodler đeci treba. Beton, beton, samo beton, beton đeci treba....
http://www.youtube.com/watch?v=EBFVY28Kv6E
OVO JE MATRIKS, JA SAM NEO, OVO JE LAŽNI SVET, LAŽNE VREDNOSTI!
Kale objasnio, kakav kurčev Egziperij....