рукометна репрезентација Србије

  1. Da se prisjetimo naše blamčuge

    A uvek se bolje prođe u svemu kad ne očekuješ ništa, ili kad očekuješ najgore, onda ne možeš da se razočaraš šta god da bude

  2. Ajde kepeče pali

    DOBRA! ;)

    ali opet pupak, na pupak, ne zaboravi :)

  3. Oni to sve iz očaja i nemoći rade....ja sam na moru upozno neku malu hrvaticu koja je kao iznad tih ratnih sranja, pacifista, liberal, svi ljudi su isti nije važno koje su boje kože (?!) i tako ta sranja, i onda i ja isto srao tu priču i na kraju je smuvam i buili par dana i posle me ispalila predzadnji dan....al smo joj zato odvalili debelog brata od batina da je zažalila što je raskinula...

    DUAL PATIŠPANJ! KKKKKKKKKKKKOMBO!

  4. svi ljudi su isti nije važno koje su boje kože (?!)

    Da nisi Cigan?

  5. Видовити полицајац је рекао да побеђујемо вечерас!
    Мени не треба боља потврда! Јебаћемо их у дупе хладно жуто

  6. Uplatila sam posljednji studentski dinar na njih, ne dobiju li...

  7. Ima Tole da namesti, lolo :)

  8. АЈМО ДО ПОБЕДА АЈМО

  9. мурињо јеси играо на Данце? да нам буде срећно! :Д

  10. znači srebro...

  11. Данска - екипа која је боља и боља из утакмице у утакмицу...слично важи и за нас али мислим да Данци побеђују , искрено.И мислим да ће бити једно 3-4 разлике.

  12. Kad prenosi strajnic, a u publici je tadic, ne postoji sport u kome smo toliko dobri da sa tolikim hendikepom i dobijemo.

  13. Причали о овом Хансену свашта како је најбољи играч и то, и он је то онда кад је најбитније показао. Зато је и најбољи.

    Нашима свака част, а Данцима честитке.

  14. Dobili smo Dance!!! 3 medalje za dan! Ojssa!

  15. duvajte ga,rukometasi :(
    bacite rovca i sve userete
    jebes srebro

  16. Бољи Данци. Овако се не може победити једна рукометна велесила. Да Станић није бранио како јесте, било би 7-8 разлике... Јака одбрана наши бекови одсечени, са мудима у свлачионици...