Prijava

Ovako, desilo mi se prošle godine da sam dva dana jeo samo ren i hleb, jer tako sam novčano bio u mogućnosti. Takođe sam jednom za Uskrs par dana tamanio samo jaja, iz istog razloga. Pa ako imate sličnih priča raspalite...

kada sam bio studenat, udrobis leba u vodu, kvalitetno napuni stomak.

hleb od pet dana, jajca, i eto moča!

a i to se dešavalo, mada ja udrobim u čaj. Sirotinja.

Ја се сећам попаре кад сам био маји. Сад је то високобуџетно јело.

Живео сам пет дана са 100 кинти. Поделио хлеб на 5 делова и по једна кришка дневно. Исто сам урадио са паштетом.

U ratu nismo nešto gladovali, uvek je bilo slanine, jaja i brašna. Nije bio neki izbor ali nismo makar gladovali, hvala bogu.
Posle rata, u periodu srednje škole smo bili toliko siromašni da smo jeli brašno sa sosim od paradajza uprženo, mast i hleba, nekog povrća koje smo imali, i kad nam neko da šta drugo. Jebeno najgori period života.
Sedmicu dana sa bruto 10 evra sam znao često proguravati dok sam bio studentarija. Džem, hleb i mekike. Studentska menza Hilton hotel!

Nekoliko puta, jbg kad sam mator.:-)

Izdvojio bih prvi put, kad sam kao tinejdžer kuvao "supu" od vode, griza, aleve paprike, soli i zejtina 4 dana. Samo to imalo u kući gde sam bio...sam, naravno.
I drugi put je bilo zanimljivo, zato što smo nas četvorica jeli jednu kutiju "Zdenka" sira i jednu veknu 'leba skoro nedelju dana. Tad sam prvi put jeo mlado bukovo lišće, koje svi pominju kao super salatu za takve prilike.
Sranje je, lažu partizani!

Ja sam jednom tako ostao bez para pa sam imao samo tri jajeta i hteo sam da se počastim za ručak, a za sutra nisam imao šta da jedem. I onda sam hteo da napravim kajganu, razbijem u tanjir jedno, razbijem drugo, kad ono treće mućak, i pokvari mi ona dva, i tako ostanem bez sva tri jajeta i zavrljačim tanjir u zid i gorko zaplačem.