Prijava

ja jebem svako vece bez koksa.

ja sam procitao na netu se zali covek kako mu se nije digao zbog red bulla . ja mislim da je to sranje a da on sao teazi opravdanje

nikada nisam probao takvu picu...

Брате, енергетска пића су ти пречица до ракчине. Боље се дрогирај као сви нормални људи. Буквално, можеш да нађеш цео периодни систем у њима.

Вотке-гуаране-леденог чаја помешати у лонцу и пити великом брзином. Екстра је.

jao jednom sam guaranu pomesao sa svepsom od djumbira , umalo nisam crko

Nikada ih nisam probala...

No, jednom se desilo da mi je ispit pomeren za 10 dana unapred što mi je stvorilo neopisiv haos (mogla sam da izgubim godinu, šta li).

To je bilo u prošlom veku kada nisu postojala energetska pića, ali je bio liberalniji stav po pitanju izdavanja SVAKOJAKIH lekova (pa i za mentalni doping, blago rečeno) na recept.

U napadu panike (radilo se o jednom od najtežih i najglomaznijih ispita na faxu) sam otišla do Studentske poliklinike i zatražila lekić protiv spavanja i za pojačanje koncentacije. Dobila sam 5tbl (pet tableta!!) i iskoristila ih da ne spavam dve noći pred ispit. I bubam, naravski.
Kasnije se ispostavilo da je panika dala suvišan turbo. Onako izbljuvana sam dobila 9 i pamet me maksimalno služila. To bi se desilo i bez Revibola i sa opuštenim radom i urednim ritmom spavanja.
Odvalila sam oko 17 sati neprekidnog spavanja posle toga.

Jel pio neko monster, ubedljivo najbolja energija koju sam ikad pio.

Nisam tri dana mogla zaspat'.

Obično pijem guaranu, mada ne često, recimo kad je ispitni rok ili kad ne mogu više stajati na nogama pa da me ne nose kući. Skoro sam pila Burn jer nije bilo ništa drugo i rijetko odvratno piće. Presladunjavo.

Једино у облику ђуска (водка, фанта и ред бул) кад сам био на мору и на једној екскурзији. Лепо је пиће, то све измешано. Иначе овако не узимам та енергетска срања.