Kvarovi na računaru

1. Svuda su poskupeli, i stvarno je zbog poplava.

2. Селанијум код нас је то џаба јер су Ђовак, Вања и Чутура донели срећу међ србље.
    Хоће ли ми ко одговорити на ова питање горе више?

3. Digneš sistem i gotova stvar :D

4. Malopre udjem u win win i kazem: "Dobar dan, treba mi hard disk za laptop."
    Kaze mi lik: "Koliko gigabajta?"
    Ja kazem: "Da vidim cene pa cu se odluciti koji cu da uzimam."
    Kaze on kao ima ovaj od 8 iljada od 64 GB. A ja nevera. Pitam: "Imate li neki od 250 ili 320?"
    A on meni da imaju od 320 i da je CETRES ILJADA BEM TI SUNCE UPICKU! Posto sam pitao da mi ponovi jedno dvatri puta, okrenem se i izadjem. Odem u prodavnicu pored i nadjem za 6800 vestern didzitl od 320. Nevera. Sad treba samo diskukam od caleta i keve tih 8 soma.

5. Sad treba samo diskukam od caleta i keve tih 8 soma.

Koliko ti imaš godina, jebote? Ja ubedjena da imaš 24-25. lolo

6. 20 godina, ali sam student. Okle mi 7 soma?

7. 20 godina, ali sam student. Okle mi 7 soma?

Stipendija? Ja sam srednja, pa svaki mesec dobijam 3900 stipendije. Ali ok, kontam da nemaš. :)

8. Eeeee, da sam ja ucio imao bih i ja stipendiju. Videces kad podjes na faks. Ja kad ustekam neku vecu kintu brzo potrosim na gluposti, sad me snaslo ovo kad nem nesto mnogo u steku pa moram od roditelja da trazim. Jebiga. A pre dva meseca mi istekla garancija. Sad je naso da se pokvari mamu mu jebem...

9. Treba mi neki valjan antivirus. Pomažite!

10. Eeeee, da sam ja ucio imao bih i ja stipendiju. Jebiga. A pre dva meseca mi istekla garancija. Sad je naso da se pokvari mamu mu jebem...

Ma ne moram mnogo da učim, samo da nabijem dobar prosek, preko 4,80, i eto. Tako već dve godine.

Videces kad podjes na faks. Ja kad ustekam neku vecu kintu brzo potrosim na gluposti, sad me snaslo ovo kad nem nesto mnogo u steku pa moram od roditelja da trazim.

A znam, tako i ja trošim na gluposti, krpice, šminka, cipele, umesto da uštekam kad zatreba. Šta ćeš... :)